در حال بارگذاری

بروزرسانی تلگرام

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد. این اپلیکیشن که همیشه به بروز بودن و اضافه کردن قابلیت های جدید در خود مشهور بوده، جدیدا با چند قابلیت جدید بروز شده است. اخیرا تلگرام قابلیتی مثل اپلیکیشن Clubhouse به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کرده و طی هفته های اخیر مدام در حال بروزرسانی و بهبود این قابلیت است.

اپلیکیشن خودت را بدون کد نویسی با اپ ساز اپتو بساز!

در بروز رسانی جدید این اپلیکیشن. کاربران می توان پیام های صوتی را زمانبندی کنند تا در تاریخ و ساعت موردنظرشان پیام ارسال شود. این مساله در گذشته به این شکل بود که کاربران تنها در لحظه امکان ارسال پیام صوتی را داشتند. همچنین قابلیت جدیدی به تلگرام اضافه شده که مانند یک countdown یا لحظه شمار،‌ برای شروع صحبت ها در گروه عمل می کند. به این شکل کاربران آن گروه متوجه می شوند که در ساعت خاصی، چت صوتی بین کاربران با موضوع خاصی شروع خواهد شد. البته صفر شدن زمان countdown به معنی شروع نیست و نیاز است که ادمین گروه، دکمه استارت چت صوتی را بزند و آن را فعال کند.

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

زمانی که چت شروع شد. شما پروفایل کاربران موجود را به صورت کوچک می بینید که با کلیک کردن بر روی آن، اطلاعات اولیه ای از کاربر دریافت می کنید.

آپدیت تلگرام

از دیگر موارد جدید در بروزرسانی تلگرام می توان به دو نسخه وب اپلیکیشن جدید برای گوشی و کامپیوتر های شخصی، قابلیت Pinch to Zoom در چت ها، بهبود در رابط کاربری مدیاپلیر تلگرام، انیمیشن های روان تر برای دستگاه های اندرویدی و … اشاره کرد.

چرا هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن بالاست؟

همچنین تلگرام تصمیم گرفته که اپلیکیشن خود را در وب سایتش نیز منتشر کند. شما می توانید بدون گوگل پلی و از طریق وب سایت تلگرام اپلیکیشن آن را دانلود کنید. تلگرام در ادامه گفته که با این کار نگران بروزرسانی ها نباشید و اپلیکیشن در صورت نصب شدن به این روش نیز بروزرسانی دریافت خواهد کرد. به نظر می رسد که این حرکت تلگرام به دلیل این است که می خواهد کاربرانی که از گوشی هواوی و یا شیائومی استفاده می کنند و پلی استور ندارند، بتوانند به راحتی تلگرام را دانلود کنند. البته گوشی های شیائومی در حال حاضر از پلی استور بهره می برند، با این حال با توجه به تحریم های آمریکا علیه این شرکت، به نظر می رسد که در آینده گوشی های شیائومی بدون پلی استور عرضه خواهند شد.

قابلیت ارسال پیام به هرکسی در اپلیکیشن Slack اضافه شد

از دیگر مواردی که در بروزرسانی تلگرام بهبود پیدا کرده، پرداخت درون تلگرام است. تلگرام اطمینان داده که این قابلیت هیچگاه با کارمزد نخواهد بود و اطلاعات پرداخت کاربران ذخیره نخواهد شد. شما می توانید در صورت داشتن کارت هایی که به شبکه های پرداخت جهانی وصل هستند، درون چت، برای کاربران پرداخت انجام دهید.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.