در حال بارگذاری

اپلیکیشن Slack

قابلیت ارسال پیام به هرکسی در اپلیکیشن Slack اضافه شد

قابلیت ارسال پیام به هرکسی در اپلیکیشن Slack اضافه شده است. این مساله می تواند برای کاربران این اپلیکیشن مساله خوبی نباشد. شما با استفاده از این قابلیت اپلیکیشن Slack می توانید به مردم، خارج از شرکت و کمپانی خودتان نیز پیام دهید. این مساله می تواند باعث مشکلاتی برای کاربران استفاده کننده از این اپلیکیشن شود.

مطلب مفید:‌ اپلیکیشن ساز اپتو ، ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به کد نویسی

کسانی که مخالف این سرویس هستند می گویند که این مساله باعث منتشر شدن اطلاعات کاری آنها، مانند ایمیل کاریشان، در محیطی شبیه به شبکه های اجتماعی و دوست یابی می شود. کاربران اپلیکیشن Slack نگران پخش شدن اطلاعات شخصی کاری خود هستند. این مساله وقتی باعث نگرانی است که هیچ گزینه ای در اپلیکیشن اسلک برای خاموش کردن این قابلیت و یا حتی بلاک کردن کاربران وجود ندارد.

مساله بعدی که مورد نگرانی است،‌ عدم استفاده سرویس پیام رسان اپلیکیشن Slack از رمزنگاری پیام ها در طراحی اپلیکیشن خود است. همچنین به نظر می رسد که پیام های ارسال شده توسط شما در سرورهای Slack به صورت ساده و بدون رمزنگاری ذخیره می شود و نمی توان آنها را پاک کرد.

مطلب مفید: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

مورد دیگر عجیبی که در قابلیت پیام رسان Slack قرار داده شده،‌امکان خواندن پیام های شخصی شما توسط کارفرمای شماست. اگر کارفرمای شما حساب کاربری Slack Plus داشته باشد،‌ می تواند تمام پیام های شخصی کارمندان خود را بخواند.

به نظر می رسد که ایده استفاده از پیام رسان به این شکل در Slack اشتباه بوده و باعث شده کاربران به فکر استفاده از اپلیکیشن های جایگزین بی افتند.

با توجه به این همه تصمیم عجیب در اضافه کردن این قابلیت،‌باید منتظر استفاده هکر ها از این سیستم ضعیف باشیم و اگر این سرویس برداشته نشود، به زودی خبرهایی مبنی بر هک شدن این سرویس خواهیم شنید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.