در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن توئیتر

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد. در این بروزرسانی، نمایش عکس ها بسیار بزرگتر شده و از تصاویر 4K نیز پشتیبانی خواهد شد.

در حال حاضر این بروزرسانی برای تعداد کمی از کاربران فعال شده و انتظار می رود به زودی تمامی کاربران بتوانند از این تغییرات استفاده کنند. به نظر می رسد که این بروزرسانی ابتدا در ساخت اپلیکیشن اندروید توئیتر تست شده و به زودی ساخت اپلیکیشن آیفون نیز آغاز خواهد شد. تغییرات شکل گرفته تنها در حالت نمایش تصاویر نیست و کیفیت عکس های آپلود شده و در کل آپلودر تصویر نیز بروز خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن آی او اس و اندروید با اپلیکیشن ساز اپتو

پیش از این کیفیت عکس ها در توئیتر محدود بود و رزلوشن عکس ها بسیار پایین بود. امروزه با وسعت همه گیری دستگاه هایی که صفحه نمایش آنها بیشتر از رزلوشن FHD است و دستگاه هایی که اندازه صفحه نمایش آنها به هفت اینچ می رسد، نیاز به دیدن تصاویر با کیفیت تر در اپلیکیشن توئیتر احساس می شد.

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

شرکت سازنده توئیتر در این مورد گفته است: “بعضی وقتا حرف ها با تصاویر و ویدئو بهتر منتقل می شود. در طی هفته های آینده ما تغییراتی در مورد نحوه نمایش تصویر و ویدئو در طراحی اپلیکیشن توئیتر خواهیم داشت و سعی می کنیم به اشتراک گذاری این موارد را بهبود بخشیم. عکس های با کیفیتی دارید که نیاز به منتشر شدن دارند؟ ما در حال تست این مساله هستیم که تصاویر با کیفیت 4K به توئیتر اضافه شوند. اگر حالت تست برای شما فعال شده، کافی است گزینه ی high-quality image در قسمت Data usage را برای شروع فعال کنید.”

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

در گذشته شبکه های اجتماعی سعی می کردند در طراحی اپلیکیشن خود به شکلی عمل کنند که سرعت نسبت به کیفیت تصاویر اهمیت بیشتری داشته باشد. با این حال طی چند سال اخیر دو مساله باعث شده که این مساله کنار گذاشته شود. یکی مساله سرعت اینترنت که هر روزه در حال بهبودی است، و دیگری ارائه نسخه لایت بعضی از اپلیکیشن ها برای گوشی های ضعیف و ارزان قیمت.

آیا شما هم توانسته اید از این قابلیت جدید توئیتر استفاده کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این در کنار دریافت فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.