در حال بارگذاری

خرید اپلیکیشن Clubhouse

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

طبق آخرین اخبار تکنولوژی، توئیتر و مالکان آن برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرده اند. رقمی که توئیتر برای خرید این اپلیکیشن آی او اس پیشنهاد کرده حدود 4 میلیارد دلار است. این خبر طی روز گذشته توسط بلومبرگ منتشر شد.

مطلب مرتبط: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

طبق این خبر، صحبت های شکل گرفته برای خرید این اپلیکیشن قبل از معروف شدن آن بوده و طی ماه های گذشته اتفاق افتاده است. حال با توجه به محبوب شدن این پلتفرم، بعید می رسد که مالک آن قصدی برای فروشش داشته باشد. دلیل بعدی که میتوان از آن نتیجه گرفت خبری از فروش Clubhouse به هیچ شرکت دیگری نخواهد بود خبری است که چندی پیش منتشر شده. مالکان این اپلیکیشن موفق در حال رایزنی برای جذب سرمایه برای ادامه کار هستند. به گفته منابع خبری قرار است این سرمایه توسط مردم جمع شود.

توئیتر چندی پیش رقیبی برای این اپلیکیشن، بصورت قابلیت های درون برنامه ای منتشر کرد. این قابلیت که Spaces نام دارد کاملا مانند Clubhouse بوده و تمامی قابلیت های این اپلیکیشن را به توئیتر آورده است. سازندگان اپلیکیشن Clubhouse هم برای مقابله با این عمل مجبور شدند قابلیتی به اپلیکیشن خود اضافه کنند که طرفداران این اپلیکیشن به سمت توئیتر، که کاربران بسیاری هم دارد کوچ نکنند.

مطلب مفید: آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

قابلیت جدید Clubhouse پرداخت به گردانندگان روم های این اپلیکیشن است. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند به مالکان روم های مورد علاقه خود مبالغی پرداخت کنند. نکته جالب این مساله، عدم دریافت هیچ درصدی از این مبلغ توسط کلاب هاوس است. 100% این پول به خود مالک روم و کسی که پول برای او پرداخت شده خواهد رسید.

ساخت اپلیکیشن آی او اس و اندروید با اپ ساز اپتو

اغلب صاحب نظران حوزه تکنولوژی عدم قبول خرید Clubhouse توسط توئیتر را اشتباهی از سمت مالکان و سازندگان این اپلیکیشن می دانند. آنها می گویند که بلایی که سر اپلیکیشن هایی مانند اسنپ چت آمد بر سر این اپلیکیشن نیز خواهد آمد. درست است که در ابتدای کار، جاذبه این اپلیکیشن زیاد بوده و تعداد زیادی یوزر به سمت این اپلیکیشن آمدند. اما در صورت اضافه شدن قابلیت های این اپلیکیشن به اپ های دیگر، مانند توئیتر، فیسبوک یا اینستاگرام، با توجه به خیل عظیم کاربران آنها، کلاب هاوس شکست خواهد خورد.

با این حال قابلیت پرداخت به تولیدکنندگان محتوا در این اپلیکیشن قدم درستی بوده که می تواند تمامی پیشبینی ها را از بین ببرد.


کسب درآمد با ساخت اپلیکیشن

اپلیکیشن ساز اپتو می تواند برای شما درآمدزایی کند!

کافیست ایده خوبی داشته باشید و با اپلیکیشن ساز اپتو، بدون نیاز به کد نویسی، طراحی اپلیکیشن خود را آغاز کنید. شما می توانید از اپلیکیشن ساخته شده خروجی آی او اس، اندروید و حتی وب اپلیکیشن بگیرید و آن را در بازار، پلی استور، اپ استور و دیگر مارکت های اپلیکیشن بفروشید. اپ ساز اپتو از تبلیغات درون برنامه هم پشتیبانی می کند و شما می توانید از اپلیکیشن های رایگان نیز کسب درآمد کنید!

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.