در حال بارگذاری

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن | آیا این کار به صرفه است؟

امروزه بنظر می رسد که همه ایده ی یک اپلیکیشن پر درآمد را دارند. این مساله عجیب نیست. بازار اپلیکیشن های موبایل هر روز در حال بزرگتر شدن است و درهای جدیدی بر روی کاربران و توسعه دهندگان باز می شود. اما قبل از استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن ، بهتر است کمی تحقیق کنید. اول ببینید که چه چیزهایی باعث پول ساز شدن اپلیکیشن می شود و سپس اسنپ چت، اینستاگرام یا تیک تاک بعدی را بسازید. اما مهم تر از همه، از هزینه های ساخت اپلیکیشن موبایل خبر دارید؟ اگر از ده نفر این سوال را بپرسید ده جواب مختلف خواهید گرفت.

اگر برای ساخت اپلیکیشن خود از اپلیکیشن ساز های آنلاین مثل اپتو استفاده نکنید، می توان گفت که در حقیقت جواب این سوال به موارد مختلفی بستگی دارد. مثل پاسخ به سوال اینکه برای خرید یک ماشین چقدر باید پول داشت؟ همه جواب ها درست است.

با این حال در نظر داشته باشید که سایت هایی مثل اپ ساز اپتو ، می تواند هزینه شما را صدها بار پایین تر بیاورند.

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن

این اعداد قطعی نیست ولی می توان دید مناسبی نسبت به هزینه های ساخت اپلیکیشن داشت. هزینه ساخت اپلیکیشن حتی بعد از ساخته شدن آن نیز قطع نمی شود و مرتبا نیاز به بهبود و ارتقا دارد. با توجه به تمام این صحبت ها، آیا استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن برای ساخت اپلیکیشن عاقلانه است؟

قبل از هر چیزی به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • عملکرد اصلی اپلیکیشن شما چیست؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • به چه شکل میخواهید بسازیدش؟
  • زمان شما برای شروع ساخت تا لانچ چقدر است؟

پس بهتر است با برنامه صحیح کاری، ساخت اپلیکیشن را شروع کنید و در این برنامه ریزی، مراحل ساخت اپ را به طور کامل در نظر بگیرین.

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن

شما باید برای هر مرحله ساخت اپلیکیشن اندروید و ساخت اپلیکیشن آی او اس خود بودجه تعیین کنید. مساله اصلی اینجاست که میزان بودجه تعیین شده شما برای ساخت اپلیکیشن کاملا به کیفیت نهایی آن مرتبط است. تیم های برنامه نویسی بزرگ و به روز، هزینه بالایی دارند و کیفیت اپلیکیشن نهایی آنها با تیم هایی که قیمت پایینی دارند از زمین تا آسمان متفاوت است.

تیمی که گرافیست، طراح رابط کاربری، برنامه نویس بک اند و مدیر تیم داشته باشد و هر یک از آنها در کار خود حرفه ای باشد، هزینه ی بسیار بالایی دارد. برعکس، تیم های یک یا دو نفره، یا حتی تیم های بزرگی که تجربه کاری بالایی ندارند می توانند با یک سوم آن قیمت اپلیکیشنی به شما تحویل دهند که هیچوقت به موفقیت نخواهد رسید.

حال باید در نظر داشته باشید که ممکن است تیم برنامه نویس نتواند هم ساخت اپلیکیشن اندروید را انجام دهد هم ساخت اپلیکیشن آی او اس و به همین دلیل مجبور به بستن قرارداد با دو تیم برنامه نویسی شوید.

هزینه های مخفی پایان کار را فراموش نکنید

وقتی به پایان کار می رسید متوجه می شوید که هزینه ها از آنچه فکر می کردید بیشتر شده. اما این اتمام ماجرا نیست. حال شما باید هزینه هایی را به صورت ماهانه پرداخت کنید تا اپلیکیشن شما سر پا بماند. هزینه هایی مثل هزینه سرور،‌هزینه API ، هزینه سرویس های پیامک و ایمیل، هزینه مارکتینگ و ده ها هزینه دیگر که در صورت پرداخت نشدن اپلیکیشن شما را از کار می اندازد.

بهتر است قبل از شروع پروژه و استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن ، با اپلیکیشن ساز اپتو بیشتر آشنا شوید! این مساله می تواند در تصمیم شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.