در حال بارگذاری

YouTube Music

ساخت اپلیکیشن YouTube Music برای Wear OS 2 تایید شد

ساخت اپلیکیشن YouTube Music برای سیستم عامل ساعت های هوشمند Wear OS 2 رو به اتمام است و به نظر میرسد که این اپلیکیشن بر روی همه ساعت هایی که Wear OS 2 دارند قابل استفاده نیست و تنها بر روی تعدادی از این ساعت های هوشمند قابل استفاده است.

تبدیل وردپرس / ووکامرس به اپلیکیشن

یکی از قابلیت های مهم این اپلیکیشن امکان گوش دادن به موسیقی های موجود در این اپلیکیشن به صورت آفلاین است. این مساله می تواند برای ورزشکارانی که ساعت های هوشمند دارند بسیار خوشحال کننده باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از بیش از 80 میلیون آهنگ، پلی لیست مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آهنگ های مورد علاقه ی خود را به صورت آفلاین بر روی ساعت هوشمند خود دانلود کنید.

YouTube Music

با استفاده از این اپلیکیشن نیازی نیست که گوشی موبایل شما همراهتان باشد و موزیک های دانلود شده از طریق سیستم عامل ساعت هوشمند قابل شنیده شدن هستند. این اپلیکیشن به صورت اتوماتیک در هنگام وصل شدن به وای فای می تواند پلی لیست مورد علاقه ی شما را دانلود کرده تا به صورت آفلاین بتوانید از آن استفاده نمایید. ماه گذشته نیز اسپاتیفای قابلیت این چنین را معرفی کرده بود و این امکان را در سرویس خود فراهم کرده بود.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

گوگل در بیانیه مربوط به انتشار اپلیکیشن YouTube Music گفته است که در حال حاضر این اپلیکیشن تنها برای ساعت های زیر در حال آماده شدن است:

  • Fossil Gen 6
  • Michael Kors Gen 6 Bradshaw
  • Mobvoi TicWatch Pro 3 GPS and LTE
  • Mobvoi TicWatch E3

با این حال طبق اعلام گوگل، تا پایان سال میلادی تعداد ساعت هایی که از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند بیشتر شده و تلاش می کنند که تعداد بیشتری از کاربران را از این سرویس بهره مند نمایند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.