ماژول نوبت دهی مناسب برای تمام مشاغلی که برای مراجعه نیاز به
دریافت نوبت دارند
از ویژگی های مهم ماژول نوبت دهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ثبت نوبت از طریق اپلیکیشن
- امکان ثبت و لغو نوبت توسط مدیر در پنل مدیریت
- تعیین روزهای قابل رزرو توسط مدیر
- تشخیص تعطیلات رسمی
- ارسال پیام یادآوری نوبت
- امکان پرداخت وجه برای دریافت نوبت
- درگاه پرداخت اختصاصی
امکان ثبت و لغو نوبت توسط مدیر
تعیین روزهای قابل رزرو و تشخیص تعطیلات رسمی
ارسال پیام یادآوری روز قبل از نوبت
امکان پرداخت وجه قبل از دریافت نوبت
در این قسمت لیست نوبت های رزرو شده نمایش داده می شود. از قسمت “روز جهت نمایش رزروها” می تواند تاریخ را تغییر دهید و رزروهای آن روز را ببینید. لیست نمایش داده شده موارد متعددی را دارد به عنوان مثال اگر لازم داشته باشید که نوبتی را لغو کنید از گزینه “کنسل کردن نوبت” موجود در لیست استفاده کنید.
در این لیست اطلاعات دیگری مانند تاریخ و ساعت رزرو شده، اطلاعات کاربر باتوجه به تنظیماتی که در ماژول حساب کاربری انجام داده اید مانند ایمیل و شماره موبایل نمایش داده می شود. همچنین کد پیگیری، وضعیت پرداخت و نحوی رزرو نمایش داده می شود.
ضمنا می توانید کاربر را بر اساس ایمیل یا شماره موبایل یا کد رهگیری نیز جستجو کنید.
اگر لازم دارید نوبتی را از طریق پنل مدیریت برای مشتری خود ثبت کنید کافیست در سطر مربوط به همان ساعت بر روی گزینه “رزرو نوبت” کلیک کنید و شماره یا ایمیل مشتری را وارد کنید.
در این قسمت می توانید روزهای که قادر به کار هستید و کاربران می توانند نوبت رزرو کنند را تعیین نمایید.
اگر تیک گزینه “این روز غیر فعال باشد” را بزنید یعنی در این روز کسی نمی تواند نوبت رزرو کند.
ساعات کار را می توانید در دو نوبت وارد نمایید که ساعت شروع و ساعت پایان هر نوبت را باید از طریق گزینه موجود در پنل وارد نمایید. اگر بصورت یکسره امکان نوبت دهی دارید کافیست فقط نوبت اول را پر کنید. برای مثال اگر از 8 صبح تا 1 بعد از ظهر قادر به نوبت دهی هستید مانند تصویر زیر باید ساعت نوبت اول را روی 08:00 و 13:00 قرار دهید و اگر دوباره از ساعت 4 بعد از ظهر تا 9 شب امکان نوبت دهی دارید ساعت را روی 16:00 تا 21:00 قرار دهید.