در حال بارگذاری

مایکروسافت ویندوز 11 را با Copilot، ویجت‌ها و موارد دیگر به ‌روزرسانی کرد

به ‌روزرسانی مایکروسافت ویندوز 11 مارس 2024 شامل ویژگی‌های جدید و مجموعه‌ای از پیشرفت‌های موجود در آن است.

به ‌روزرسانی مایکروسافت ویندوز 11 که شامل مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های داخلی جدید است.

Copilot(کوپایلت) در ویندوز 11 به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، گزینه‌های بیشتری برای کنترل رایانه شخصی شما در کنار یک گزینه جدید Generative Erase در عکس‌ها، میانبرهای صوتی برای دسترسی، طرح‌بندی‌های Snap بهبود یافته، تغییرات در سیستم ابزارک‌ها و موارد دیگر دریافت می‌کند.

 

مایکروسافت ویندوز 11 را با Copilot، ویجت‌ها و موارد دیگر به ‌روزرسانی کرد

در حالی که به ‌روزرسانی مایکروسافت ویندوز 11 از امروز در دسترس است، مایکروسافت می گوید همه ویژگی ها بلافاصله فعال نمی شوند.

گزینه‌های جدید Copilot در اواخر ماه مارس شروع به کار خواهند کرد و مهارت‌های جدیدی مانند درخواست

از چت‌بات هوش مصنوعی برای فعال کردن حالت صرفه‌جویی در باتری یا راه‌اندازی ویژگی‌های دسترسی مانند Narrator یا Magnifier را امکان‌پذیر می‌سازد.

Copilot همچنین می‌تواند شبکه‌های Wi-Fi موجود، فضای ذخیره‌سازی را نشان دهد و حتی سطل زباله ویندوز شما را خالی کند.

 

 

چت‌بات هوش مصنوعی

ویژگی‌های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز به برنامه داخلی Photos می‌آیند.

ویژگی جدید Generative Erase به شما این امکان را می دهد که اشیاء ناخواسته را با انتخاب و حذف آنها از یک عکس حذف کنید. این شبیه به پاک کن های عکس انتخابی با هوش مصنوعی جادویی است که در دستگاه های گوگل و سامسونگ یافت می شود. Clipchamp، ویرایشگر ویدیوی مایکروسافت، همچنین توانایی حذف سکوت های ناخوشایند را از یک ویدیو به دست می آورد.

ویژگی Snap در ویندوز 11 که تغییر اندازه پنجره‌های برنامه‌ها را آسان می‌کند در این به‌روزرسانی هوشمندتر می‌شود، بنابراین اکنون برنامه‌های مکرر شما را به خاطر می‌آورد و به‌طور خودکار طرح‌بندی‌ها را پیشنهاد می‌کند.

اگر یک تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز دارید که دارای قلم است، این به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 همچنین دارای قابلیت نوشتن مستقیم

در جعبه‌های متنی در سراسر سیستم‌عامل است. این شامل پشتیبانی از Windows Ink در برنامه‌هایی مانند Photos، Paint، WhatsApp و موارد دیگر می‌شود.

این به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 همچنین دارای قابلیت نوشتن مستقیم در جعبه‌های متنی

 

اگر فردی هستید که محتوای ویندوز را با دستگاه‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد یا صاحب یک تلفن اندرویدی هستید، آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11 دارای برخی پیشرفت‌ها است تا اشتراک‌گذاری محتوا از دستگاه‌ها را آسان‌تر کند. در صورت اشتراک‌گذاری با افراد یا دستگاه‌های موجود در همان شبکه، اکنون Nearby Share سرعت انتقال سریع‌تری دارد و همچنین می‌توانید به رایانه شخصی خود یک نام مناسب بدهید تا دیگران راحت‌تر شما را بشناسند.

با سیستم Phone Link در ویندوز 11 تجربه پیوند تلفن در رایانه شخصی ویندوز شما و پیوند تلفن شروع می شود. از رایانه شخصی خود، می توانید با برنامه Link to Windows که از قبل روی دستگاه شما نصب شده است یا می توانید آن را از Google Play یا Samsung Galaxy Store دانلود کنید، به دستگاه های انتخابی Android، Samsung، HONOR، OPPO و ASUS متصل شوید.

 

سیستم Phone Link

این پیوند بین دستگاه Android شما و رایانه شخصی به شما امکان دسترسی فوری به هر چیزی را که دوست دارید می دهد.

پیام های متنی را به راحتی بخوانید و به آنها پاسخ دهید، عکس های اخیر را از دستگاه Android خود مشاهده کنید،

از برنامه های تلفن همراه مورد علاقه خود استفاده کنید، تماس بگیرید و دریافت کنید

و اعلان های دستگاه Android خود را مستقیماً در رایانه شخصی خود مدیریت کنید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.