در حال بارگذاری

رونمایی گلکسی A55 و A35 مشخص شد

 

سامسونگ امروز رسما فاش کرد که گوشی های هوشمند میان رده جدید خود به زودی عرضه می شوند.

گلکسی A55 و گلکسی A35 به شدت مورد انتظار بوده است و نشانه های زیادی مبنی بر رونمایی این دستگاه ها در ماه مارس وجود دارد که اکنون تایید شده است.

سامسونگ تأیید کرد گوشی‌های جدید سری گلکسی A در تاریخ ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) در هند معرفی خواهند شد. این برند به نام مدل‌هایی که قرار است معرفی شوند اشاره نکرد، اما به‌نظر می‌رسد منظورش گلکسی A55 و گلکسی A35 باشد.

تیزر سامسونگ در برنامه‌ی Samsung Shop، تصویری از گوشی آینده‌ی سری گلکسی A را نشان می‌دهد که با رندرهای فاش‌شده از گلکسی A55 مطابقت دارد. طی هفته‌های اخیر جزئیات زیادی درمورد این دستگاه و همچنین گلکسی A35 فاش شده است.

 

تاریخ رونمایی گلکسی A55 و گلکسی A35 مشخص شد

سامسونگ A55 و A35 را در X/Twitter و وب‌سایت آن معرفی می‌کند علاقه مندان می توانند در وب سایت سامسونگ ثبت نام کنند تا از عرضه گوشی ها در ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) مطلع شوند.

گیزموچاینا ، گزارشی را منتشر کرده است که مشخصات کامل و تاریخ عرضه دستگاه را فاش می کند. در اینجا نگاهی داریم به آنچه که از دستگاه انتظار می رود.

مشخصات فاش شده گلکسی A55  نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود  قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ خواهد بود. کاربران می توانند بین 6 یا 8 گیگابایت رم انتخاب کنند. از نظر فضای ذخیره سازی، این گوشی دارای تنظیمات 128 یا 256 گیگابایتی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی اضافی است.

Galaxy A55 & Galaxy A35

گلکسی A55  دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است. سیستم دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی، دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

ویژگی‌های اضافی شامل اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش برای باز کردن قفل دستگاه و بلندگوهای دوگانه برای خروجی صدای بهتر است. این گوشی با اندروید 14 و نرم افزار One UI 6.1 سامسونگ عرضه خواهد شد.

گزینه های اتصال شامل Wi-Fi 6ax، بلوتوث 5.3 و NFC خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای گواهی IP67 است که نشان دهنده مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. ابعاد آن 161.1 x 77.4 x 8.2 میلی متر و وزن آن 213 گرم است.

 

ساخت اپلیکیشن بدون دانش برنامه نویسی با اپتو

 

طبق شایعات اخیر، گلکسی A35  دارای صفحه نمایش ۶.۵ Full HD Plus با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می باشد.

این گوشی به پردازنده اگزینوس 1380 مجهز خواهد بود که در انواع رم 6 و 8 گیگابایتی با گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی موجود است. کاربران همچنین می‌توانند از طریق اسلات microSD فضای ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهند.

تاریخ رونمایی گلکسی A55 و A35 مشخص شد

 

برای عکاسی، گلکسی A35  دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت خواهد بود که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برای سلفی در دسترس خواهد بود.

این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است و با اندروید 14 کار می کند. علاوه بر این، دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 و گلکسی A35 هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، اما طبق برخی گزارش‌های اخیر احتمالاً ۱۰ تا ۲۰ یورو ارزان‌تر از قیمت گوشی نسل قبل یعنی گلکسی A54 خواهد بود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.