در حال بارگذاری

کسب درآمد از توئیتر

کسب درآمد از توئیتر در آخرین بروزرسانی Twitter ممکن شد

کسب درآمد از توئیتر ممکن شد. توئیتر نیز به مانند شبکه های اجتماعی دیگر، نیاز به این مساله که تولیدکنندگان محتوا باید کسب درآمدی داشته باشند را احساس کرد. همین مساله باعث شده که مکانیزم جدیدی به نام Tip Jar یا قلک انعام به امکانات جدید توئیتر اضافه شده است. با استفاده از این امکانات شما می توانید به نویسنده های موردعلاقه خود در Twitter، مبلغی به عنوان انعام پرداخت نمایید.

ساخت اپلیکیشن آسان و بدون کد نویسی با اپ ساز آنلاین اپتو

ایده این مساله که تولید کنندگان محتوا نیاز به کسب درآمد دارند و این کسب درآمد باعث بهتر شدن محتوای موجود، و همچنین بالا رفتن بازدید به دلیل محتوای با کیفیت تر می شود را یوتیوب مطرح کرد. بالا رفتن کیفیت محتوا، در نتیجه بازدید بیشتر و امکان پخش تبلیغات بیشتر ایده ای بود که به خوبی جواب داد و باعث کسب درآمد بسیار زیادی برای گوگل، یوتیوب، تولیدکنندگان محتوا و در نهایت کسانی که تبلیغات به یوتیوب می دادند شد.

روش کسب درآمد از اپلیکیشن رایگان

حال توئیتر نیز راه حلی برای اینکه کاربران فعال و محبوبش بتوانند کسب درآمد کنند را آزمایش کرده. توئیتر در ادامه گفته که در ماه های اول هیچ درآمد و درصدی از این انعام نخواهد داشت و تمامی مبالغی که از روش کسب درآمد از توئیتر به تولیدکنندگان محتوا رسیده به خودشان خواهد رسید.

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

توئیتر در ادامه گفته که این قابلیت بیشتر باعث دلگرمی تولیدکنندگان محتواست تا بدانند که شما از آنها حمایت می کنید و پیشبینی می کنیم که مقدار درآمد کسب شده به اندازه ای نباشد که بشود زندگی ای را با آن اداره کرد.

روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

در اکثر شبکه های اجتماعی روند کسب درآمد به گونه ای است که شرکت مادر، تبلیغاتی را بر روی محتوای تولید شده شما نمایش می دهد و سود هزینه تبلیغ بین دو طرف، یعنی شرکت مادر شبکه اجتماعی و تولید کننده محتوا تقسیم می شود.

طراحی اپلیکیشن توئیتر در نمایش تصاویر بروز شد

فیسبوک نیز به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، در کنار این مساله، امکان راه اندازی فروشگاه و فروش کالا را به کاربران داده. حال توئیتر نیز قدم اول در کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا را برداشته و اعلام کرده که این تنها قدم اول است و راه درازی پیش روست.

در حال حاضر تنها کاربرانی که حساب کاربری انگلیسی زبان دارند می توانند از قابلیت Tip Jar استفاده نمایند. به نظر می رسد که اولین کسانی که از این سرویس سود خواهند برد خبرنگاران، متخصصین و اینفلوئنسرهای معروف خواهند بود.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.