در حال بارگذاری

کسب درآمد از اپلیکیشن

کسب درآمد از اپلیکیشن از دلایل مهمی است که امروزه با فراگیر شدن اینترنت و استفاده از گوشی های هوشمند به عنوان ابزار مورد نیاز برای افراد جامعه، صاحبین کسب و کارها را به سمت و سوی تولید اپ و کسب درآمد اینترنتی سوق می دهد.

روش های زیادی برای کسب درآمد از اپلیکیشن متناسب با اپلیکیشن مورد نظر وجود دارد :

کسب درآمد از اپلیکیشن با درگاه بانکی

کسب درآمد از اپلیکیشن با درگاه بانکی از روش های معمول  و عمده است. در این روش محصولات به صورت فیزیکی و دیجیتالی در اپلیکیشن قرار می گیرند و پس از پرداخت آنلاین توسط کاربر می توان با اطمینان از دریافت درست و به موقع مبلغ, محصول خود را برای خریدار ارسال کرد و یا لینک دانلود محصول مجازی (با هر فرمتی اعم از فیلم، عکس، صوت، فایل های متنی و اجرایی و …) را برای او فرستاد.

کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

کسب درآمد با تبلیغات کلیکی در عین بازدهی بالا برای کاربران آزاردهنده نیست و کاربران به راحتی می توانند از اپلیکیشن استفاده کنند. در این روش از بازاریابی که به بنر معروف هست تبلیغات در نوار پایین اپلیکیشن نمایش داده می شود و شما به ازای هر بار کلیک و دیده شدن تبلیغ توسط کاربران درآمد کسب می کنید. در این روش توسعه دهندگان علاوه بر معرفی محصول یا خدمات، ارتباط و جذب مشتری، اطلاع از نظرات و انتقادات کاربران میتوانند به این صورت درآمدزایی کنند.

کسب درآمد با پرداخت درون برنامه‌ای

کسب درآمد با پرداخت درون برنامه ای از معروف ترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن است. توسعه دهندگان اپلیکیشن خود را به صورت رایگان در مارکت ها منتشر می کنند وکاربران از امکانات اپلیکیشن به طور معمول استفاده می کنند بدون اینکه خللی در کارایی اپلیکیشن ایجاد شود ولی جهت دستیابی به امکانات پیشرفته باید حق عضویت پرداخت کنند و بعد از داشتن حق عضویت تا مدت زمانی که توسعه دهنده مشخص کرده، می توانند از امکانات و خدمات اپلیکیشن استفاده کنند. این روش در بسیاری از برنامه ها و بیشتر در اپلیکیشن های آموزشی و بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب درآمد از اپلیکیشن

کسب درآمد از طریق فروش اپلیکیشن

کسب درآمد از طریق فروش اپلیکیشن از روش های قدیمی به حساب می آید که توسعه دهندگان اپلیکیشن را در مارکت ها منتشر می کنند و کاربران جهت استفاده از آن به طور کلی باید مبلغی را پرداخت کنند. این روش ریسک بالایی دارد و بیشتر مورد استفاده شرکت های خاصی است چرا که امروزه بسیاری از اپلیکیشن ها به صورت رایگان در مارکت ها منتشر می شوند و اپلیکیشن باید امکانات و کیفیت خاصی داشته باشد تا کاربر جهت استفاده حاضر باشد هزینه ای را پرداخت کند.

حمایت کننده یا اسپانسر

حمایت کننده یا اسپانسر یکی از بهترین مدل های کسب درآمد به حساب می آید و برای اپلیکیشن هایی است که در مارکت ها منتشر شده اند و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده اند. در این روش حمایت کننده یا اسپانسری که در حوزه مربوطه فعالیت دارد می تواند تبلیغات خود را در اپلیکیشن نمایش دهد و در ازای آن به صاحب اپلیکیشن مبلغی را پرداخت کند ولی برای اپلیکیشن هایی مناسب است که ارائه کننده خدمات ویژه ای در حوزه خاصی باشد چرا که پیدا کردن یک اسپانسر برای اپلیکیشن کار راحتی نیست.

اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو این فرصت را برای صاحبین کسب و کار فراهم ساخته که به راحتی بتوانند اپلیکیشن خود را ساخته و کسب درآمد کرده و در مارکت های مختلف منتشر کنند.

از معمول ترین راه کسب درآمد ساخت اپلیکیشن آموزشی، فروشگاهی و … است که در ازای فروش محصول یا خدمات در اختیار کاربران قرار می گیرد. در اپتو امکاناتی مانند پرداخت درون برنامه ای بازار و مایکت، ایجاد اشتراک و حق عضویت با استفاده از افزونه حساب کاربری وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند مبلغی را از کاربران دریافت کنند و امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار دهند و یک منبع کسب درآمد خواهند داشت. از امکانات دیگری اپتو دراین زمینه می توان به تبلیغات تپسل و عدد اشاره کرد که کاربران با اضافه کردن یکی از این افزونه ها بنر تبلیغاتی در نوار پایینی اپلیکیشن نمایش داده می شود و توسعه دهندگان به ازای هر بار کلیک و بازدید تبلیغات مبلغی را از شرکت تپسل یا عدد دریافت می کنند .

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.