در حال بارگذاری

باگ Material You Theming

باگ Material You Theming در اندروید 12 بعضی از بازی ها را متوقف میکند

پس زمینه های مبتنی بر تم که در اپلیکیشن اندروید 12 با نام Material You Theming نیز شناخته می شوند، یکی از بهترین ویژگی های برجسته در این سیستم عامل است. اما در حال حاضر برای این ویژگی یک باگی وجود دارد به نام باگ Material You Theming که به هنگام تغییر پس زمینه باعث متوقف شدن بعضی از بازی‌ها میشود.

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

گزارش یک باگ جدید در Google Issue Tracker نشان دهنده این است که چگونه یک باگ باعث از کار افتادن برخی بازی‌ها میشود، همانطور که توسط توسعه دهندگان XDA قبلا گزارش شده بود. بر اساس این گزارش، تغییر پس زمینه ها در دستگاه‌های اندروید 12 باعث می‌شود فعالیت‌های برنامه ها به دلیل تغییر پیکربندی متوقف شود.

به این معنی نیست که شما معمولاً در حین بازی کردن پس زمینه های خود را تغییر می‌دهید، اما در حالت کلی وقتی این کار را انجام می‌دهید، بازی که در حال حاضر در حال بازی کردن هستید در نتیجه این تغییر پس زمینه از کار می‌افتد یا دوباره راه‌اندازی می‌شود.این به این دلیل است که این پیکربندی به طور پیش‌فرض روی همه ی برنامه‌ها و بازی‌ها اعمال می‌شود، صرف نظر از اینکه آنها از قالب Material You استفاده می‌کنند یا خیر.

باگ Material You Theming

اگر از قابلیت تعویض کاغذ دیواری بصورت خودکار استفاده می کنید، این می تواند یک مشکل بزرگ باشد. به گفته XDA، به نظر می‌رسد این باگ Material You Theming روی بهترین بازی‌های اندرویدی از جمله Wild Rift، Pokémon Go، Genshin Impact، Call of Duty: Mobile، PUBG Mobile و Minecraft نیز تأثیر گذاشته است.

همچنین برخی از تغییرات در پیکربندی، مانند حالت تاریکی یا چرخش صفحه، معمولاً توسط توسعه دهندگان بازی در زمان ساخت اپلیکیشن غیرفعال میشود.

اکیداً توصیه می‌شود که پس از اتمام بازی، کاغذدیواری خود را تغییر دهید یا به جای برنامه‌ای که کاغذ دیواری شما را در پس‌زمینه تغییر می‌دهد، از کاغذ دیواری ثابت استفاده کنید.

طراحی Material You توسط گوگل برای ساخت اپلیکیشن اندروید

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.