در حال بارگذاری

اپلیکیشن Balance

اپلیکیشن Balance برای اندروید منتشر شد

با توجه به تمام مشکلاتی که طی یک سال گذشته جهان درگیر آن بود، مساله سلامت روانی به یکی از مهم ترین مسائل روز تبدیل شده است. اگر شما در منزل کار می کنید، یا هنوز برای کار کردن به محیط کار عمومی می روید و یا حتی به دلایل مشکلات اقتصادی کرونا بیکار شده اید، ریلکس شدن و استرس زدایی از مسائلی است که باید جدی بگیرید. اپلیکیشن Balance یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این مساله است.

اپلیکیشن Balance

لینک مفید: اپلیکیشن ساز اپتو چیست؟

ساخت اپلیکیشن Balance توسط Elevate Labs انجام شده و چند سالی است که این اپ بر روی پلتفرم IOS موجود است و در کنار رقبای خود، مانند اپلیکیشن Calm طرفداران زیادی پیدا کرده است. حال با توجه به انتشار آن برای اندروید،‌افراد بیشتری می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که در آن تمرین های مدیتیشن، برای مشکلات مختلف روحی دسته بندی شده باشند. از جمله این مشکلات می توان به مشکل بیخوابی، استرس، عدم تمرکز و… اشاره نمود.

مطلب مفید: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

بعد از انتخاب هدفتان، اپلیکیشن  ‌‌Balance بهترین برنامه را برای شما قرار می دهد. شما می توانید ریمایندر مشخص کرده و برای مدتی در روز به مدیتیشن بپردازید. تمام این امکانات حرفه ای در سال اول استفاده از اپلیکیشن Balance بصورت کاملا رایگان است. هزینه استفاده از این اپ در سال بعد ۱۲ دلار در ماه، یا ۷۰ دلار در سال خواهد بود.

با توجه به مطلبی که درمورد این اپ در وب سایت AndroidCentral منتشر شده، پس از همه گیری ویروس کرونا، شرکت Elevate Labs تصمیم گرفت که به تمامی کاربرانش، یک سال استفاده رایگان از اپلیکیشن Balance را هدیه بدهد.


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.