در حال بارگذاری

بازی FarmVille 3

بازی FarmVille 3 برای اندروید و آیفون منتشر شده است

بازی FarmVille درحال بازگشت است، زیرا Zynga به تازگی اعلام کرده است که FarmVille 3 اکنون برای اندروید و اپلیکیشن آیفون در دسترس است. جدیدترین عنوان FarmVille که مطرح شده است به معنی درست کردن یک مزرعه بی نظیر با شخصیت های دوست داشتنی، حیوانات دوست داشتنی و ویژگی های منحصر به فرد است.

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد | اطلاعات کامل تغییرات

بازی اجتماعی شبیه‌سازی کشاورزی یاهمان FarmVille از بازیکنان قدیمی استقبال می‌کند و به بازیکنان جدید خوش آمد می‌گوید، زیرا آنها خانه‌های خود را می‌سازند و با چالش‌هایی در طی بازی روبه رو میشوند. شخصیت اصلی بازی، ماری، با گروه جدیدی از افراد که دارای مهارت‌ های مختلفی هستند همراه می‌شود که آنها برای کمک به بازیکنان در بازی به آنها ملحق می‌شوند وهمچنین کمک به مزرعه‌هایی که امکان شخصی‌سازی دارند و قصد دارند دامپروری جدید ایجاد کنند.

امکانات جدید بازی دهکده

در FarmVille 3، بازیکنان می‌توانند حیواناتی از بیش از 150 نژاد را پرورش دهند و بزرگ کنند. همچنین بعد از پرورش نژادها محصولات مزرعه‌ای مانند پشم و کره را به عنوان پاداش دریافت میکنند. مهمتر از آن، کسانی که بازی را طی دو هفته آینده دانلود و نصب می‌کنند، یک کیت شروع ویژه با ویژگی‌های تعاملی برای سفارشی‌سازی مزارع خود مثل عناصر تزئینی و تصویر نمایه «Early Bird» دریافت خواهند کرد.

این بازی اجتماعی شبیه‌سازی کشاورزی بصورت رایگان برای عموم است اما خریدهای درون برنامه ای نیز دارد. این بازی هم اکنون از طریق اپ استور و گوگل پلی اپلیکیشن های اندروید برای دانلود در دسترس است.

Zoom برای بازگشت به محیط اداری آماده می شود

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.