در حال بارگذاری

Google Duo

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

اگر تاکنون از اپلیکیشن خوش ساخت Google Duo برای تماس تصویری استفاده نکرده اید، همین حالا آن را نصب کنید. این اپلیکیشن چند سالی است که ساخته شده و به یکی از بهترین و باکیفیت ترین نرم افزارهای مربوط به تماس تصویری تبدیل شده است.

ساخت اپلیکیشن خوب از ویژگی های اصلی گوگل است. پس می توان با اطمینان گفت که Google Duo از نظر قابلیت ها و کیفیت بی نظیر است. گوگل در کنار این اپلیکیشن، اپلیکیشن دیگری به نام Google Allo نیز منتشر کرده بود که وظیفه ی آن اپلیکیشن ارسال پیام متنی، مانند دیگر پیام رسان های بازار بود. با این حال Allo نتوانست موفق باشد و به دلیل تعداد کاربران کم در سال ۲۰۱۹ از پلی استور و اپ استور برداشته شد و دیگر نسخه ای برای آن منتشر نشد. با این حال Google Duo توانسته به رشد مطلوبی برسد و به یکی از جدی ترین گزینه های اپلیکیشن تماس تصویری تبدیل شود. این اپلیکیشن توانسته تنها در چند سال حضور، بیش از یک میلیارد دانلود داشته باشد و به یکی از برنامه های پیشفرض گوشی های اندروید تبدیل شود.

گوگل دوئو

اپلیکیشن ساز اپتو : ساخت اپلیکیشن بدون برنامه نویسی

این برنامه با رابط کاربری بسیار ساده و مینیمال،‌ و همچنین به کمک کیفیت تماس های فوق العاده اش توانست کاربران را در خود نگه دارد و به یکی از گزینه های اصلی برای تماس های تصویری تبدیل شود. شما حتی می توانید با اینترنت ضعیف 2G از تماس صوتی بسیار با کیفیت این اپلیکیشن بهره ببرید. همچنین تمامی تماس های صوتی و تصویری در این اپلیکیشن رمزنگاری می شوند و امنیت آنها تضمین شده است.

نقطه قوت اصلی:‌ سادگی

اپلیکیشن Google Duo بر خلاف اغلب نرم افزارهای تماس تصویری رابط کاربری بسیار راحت و ساده ای دارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، وارد شدن به برنامه، انتخاب یکی از مخاطبان و تماس با اوست. طراحی اپلیکیشن و رابط کاربری نمی توانست ساده تر از این باشد. شما در مخاطبان خود می توانید کسانی که Google Duo را نصب دارند ببینید و اگر کسی نصب ندارد می توانید برای او دعوتنامه عضویت بفرستید.

اپلیکیشن تماس تصویری

مطلب مفید:‌ آموزش تماس صوتی و تصویری در نسخه کامپیوتر Whatsapp

کیفیت تماس تصویری در اپلیکیشن موبایل گوگل دوئو برابر با 720P یا HD است و به گونه ای در اپلیکیشن طراحی شده که با ضعیف ترین اینترنت نیز به خوبی کار می کند. درست است که کیفیت به خوبی زمانی که اینترنت خوبی دارید نیست، اما تماس قطع نخواهد شد. این اپلیکیشن توانایی سوئیچ بین اینترنت خط و wifi در صورت وجود مشکل در یکی از اینترنت ها را دارد.

اگر گوشی شما اندروید ۸ به بالاست، می توانید پس از برقراری تماس از اپلیکیشن خارج شوید، تصویر تماس به صورت کوچک یا PIP پایین صفحه نمایش گوشی می ماند و شما می توانید به کار با دیگر اپلیکیشن ها بپردازید.

قابلیت تماس صوتی

تماس صوتی نیز در اپلیکیشن Google Duo موجود است. شما به همان راحتی برقراری تماس تصویری می توانید تماس صوتی برقرار کنید. تماس های صوتی نیاز به پهنای باند زیادی ندارند و کیفیت آنها بی نظیر است. شما با برقراری تماس صوتی توسط Google Duo متوجه کیفیت بی نظیر این سرویس خواهید شد و شاید دیگر هیچوقت، بجز در مواقع نیاز، از تماس صوتی اوپراتور موبایل خود استفاده نکنید!

دسترسی به Google Duo از همه جا

چه بر روی گوشی، تبلت، یا حتی مرورگر کامپیوتر خود، به Duo دسترسی داشته باشید. ساخت اپلیکیشن IOS گوگل دوئو در همان روزهای اول انتشار انجام شد. سپس نسخه تحت وب آن نیز از سمت گوگل معرفی شد و حال می توان این اپلیکیشن موبایل بی نظیر را در تمامی پلتفرم ها تجربه کرد. برای دسترسی به نسخه وب اپلیکیشن گوگل دوئو کافی است به آدرس duo.google.com بروید.

Google Duo

مطلب مفید: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

تماس گروهی

قابلیت تماس گروهی تا ۳۲ نفر، از ویژگی های برتر Duo است. این قابلیت به تازگی به نسخه وب این اپلیکیشن نیز اضافه شده. حال می توانید از این اپلیکیشن برای کلاس های آنلاین خود نیز استفاده کنید. دوئو در ابتدا تنها توانایی برقراری ارتباط دو نفره را داشت اما در بروزرسانی های بعدی توانست قابلیت برقراری تماس گروهی را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کند. تماس های صوتی نیز می تواند به صورت گروهی برقرار شود.

قابلیت ارسال پیام صوتی و تصویری

مخاطب شما در دسترس نبود؟ میخواهید پیغام بگذارید؟ گوگل دوئو این امکان را به شما می دهد. شما می توانید به راحتی برای هر یک از مخاطبین خود پیغام صوتی و تصویری بگذارید.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.