در حال بارگذاری

کرش کردن اپلیکیشن

مشکل کرش کردن اپلیکیشن های اندروید حل شد

اگر شما هم طی چند روز گذشته به مشکل کرش کردن اپلیکیشن های گوشی اندروید خود مواجه شده بودید نگران نباشید. گوگل مشکلی که باعث شده بود بسیاری از کاربرانش با کرش کردن اپلیکیشن هایشان روبرو شوند را پیدا و حل کرد. این مشکل در روز دوشنبه و به مرور توسط کاربران مختلفی در شبکه های اجتماعی گزارش شده بود.

مطلب مفید:‌ معرفی ساخت اپلیکیشن آی او اس و اندروید بدون کدنویسی با اپ ساز اپتو

مشکل کرش کردن اپلیکیشن های اندروید مربوط به اپلیکیشن خاصی نبود و تقریبا تمام اپلیکیشن های اندروید،‌ مانند فیسبوک یا جیمیل کرش می کرد. با توجه به گستردگی این مشکل، گوگل متوجه شد که این باگ از سمت ساخت اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی های اندروید نیست و مشکل باید در سیستم عامل و بروزرسانی های اخیر باشد.

بعد از بررسی های شکل گرفته، امروز گوگل اعلام کرد که کسانی که دچار این مشکل شده اند، Android System WebView و گوگل کروم خود را آپدیت کنند. آنها در ادامه گفتند:‌ ” ما مشکل مربوط به وب ویو را حل کردیم. این مشکل باعث کرش کردن برنامه های مختلف در گوشی های اندروید شده بود. اگر این برنامه و گوگل کروم خود را از طریق پلی استور آپدیت کنید مساله حل خواهد شد. ”

 مطلب مفید: معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

Android System WebView یک برنامه از پیش نصب شده در گوشی های اندروید است و در تمامی گوشی های اندروید حضور دارد. این برنامه در ساخت اپلیکیشن اندروید بسیار کاربردی بوده و به اپلیکیشن ها اجازه می دهد محتوای وب را در اپلیکیشن های خود به نمایش در بیاورند. چیزی مانند یک گوگل کروم که درون اپلیکیشن ها استفاده شود.

گوگل پس از رفع مشکل و منتشر کردن فیکس آن، از مردم به دلیل مشکلات به وجود آمده عذرخواهی کرد و گفت قابل اعتماد بودن سیستم عامل اندروید از اولویت های کاری ماست.


اپ ساز اپتو:

تمامی اپ های ساخته شده در اپتو توسط کاربران در ماکت های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار منتشر می شوند. اپلیکیشن ساز اپتو توسط مارکت ها شناخته شده و مورد پذیرش است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.