در حال بارگذاری

گوگل پیکسل 3

پایان کار Google Pixel 3 و ارائه یک بروز رسانی نهایی توسط گوگل

گوگل پیکسل 3 و 3 XL تقریباً به پایان عمر خود رسیده اند و آخرین بروز رسانی اصلی آنها در قالب اندروید 12 در ماه اکتبر ارائه شد. همچنین این آخرین زمانی بود که تضمین میشد اپلیکیشن های اندروید بروز رسانی های امنیتی را دریافت میکنند، با این حال، کسانی که هنوز این دستگاه‌ها را نگه می‌دارند هنوز یک بروز رسانی نهایی دارند که منتظر آن هستند.

بسیاری از اپلیکیشن های گوگل، در تابستان بروز خواهند شد

9to5Google گزارش می دهد که ظاهراً گوگل در اوایل سال آینده بروز رسانی نهایی را برای دستگاه ها ارائه خواهد کرد. این بدان معناست که دستگاه‌هایی که از لحاظ امنیتی در نوامبر کنار گذاشته شده‌ اند، ویژگی های جدیدی را در دسامبر دریافت میکنند.

مشخص نیست که گوگل چه برنامه‌ای را برای بروز رسانی و طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته است، اما احتمالاً مجموعه‌ای از اشکالات را در نسخه نهایی برطرف میکند. همچنین، ممکن است گوگل پشتیبانی از اندروید 12L را گسترش دهد. بنابراین ما برای شفاف سازی با گوگل تماس گرفتیم.
این تا حدودی خبر خوبی برای دارندگان گوگل پیکسل 3 و 3 XL است که هنوز منتظر دریافت یک گوشی جدید هستند، با توجه به اینکه سری جدید پیکسل 6 با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود و دارا بودن حداقل پنج سال بروز رسانی امنیتی ارائه میشود.

گوگل پیکسل 3

لازم به ذکر است که Alex Dobie ما را به یاد گوگل پیکسل 3 و 3 XL می‌اندازد، که ویژگی‌هایی مانند Night Sight ، Super-Res Zoom و ویژگی Google Assistant که Duplex را پشتیبانی میکند و همچنین در بین بهترین تلفن‌های اندرویدی آن زمان قرار می گرفت و در حالی که تلفن‌ها کامل نبودند، ویژگی‌های چشمگیر هوش مصنوعی و عکاسی محاسباتی را دارا بودند.

آخرین بروزرسانی دوربین گوگل ویژگی های جدیدی به پیکسل6 اضافه کرد

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.