در حال بارگذاری

دوربین گوگل

آخرین بروزرسانی دوربین گوگل ویژگی های جدیدی به پیکسل6 اضافه کرد

گوگل تنها یک روز قبل از عرضه نهایی گوشی های سری پیکسل 6 خود نسخه به روز شده اپلیکیشن دوربین خود را با برخی ویژگی ها و بهبودهای جدید منتشر کرد. ویژگی های جدید در آخرین بروزرسانی دوربین گوگل (نسخه 8.4.167) بهبود عملکرد و سایر پیشرفت ها را به ارمغان می آورد.

با این حال،به نظر می رسد این بروزرسانی برای پیکسل های 6 و 6 پرو محدود شده است و در صورتی که برنامه را روی پیکسل‌های قدیمی‌تر بارگذاری کنید ،برنامه تنها چند ثانیه پس از راه‌اندازی از کار می‌افتد.

بسیاری از اپلیکیشن های گوگل، در تابستان بروز خواهند شد

ویژگی های جدید در دوربین گوگل

همانطور که در اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط میشال رحمان در توییتر مشاهده می کنید، این بروزرسانی کلیدهایی را برای کنترل دستی تعادل رنگ سفید و نوردهی به همراه دارد. همچنین یک ویژگی جدید به نام نور تایمر وجود دارد که “نور دوربین پشتی را در طول شمارش معکوس تایمر بصورت چشمک زن نمایش میدهد.”

ویژگی های جدید :

  • – نور تایمر
  • – تعویض دستی تعادل رنگ سفید
  • – تعویض دستی نوردهی

با این حال در طراحی اپلیکیشن دوربین گوگل مهم ترین تغییر، اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از میکروفون بلوتوث است. این بدان معناست که می‌توانید از هدفون‌های بی‌سیم و سایر دستگاه‌های بلوتوثی برای ضبط صدا در پیکسل های 6 و 6 پرو به هنگام ضبط ویدیو استفاده کنید. این ویژگی برای اولین بار توسط توسعه دهندگان XDA در زمان حذف نسخه منتشر نشده اپلیکیشن Google Camera  ارائه شد.

در اوایل این هفته، گوگل به مقامات اندروید اعلام کرد که قصد دارد برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید پیکسل 6 موجود در دوربین گوگل را در آینده به پیکسل‌های قدیمی‌تر انتقال دهد. با این حال، هشدار داد که برخی از ویژگی‌ها مانند Live Translate ممکن است به پیکسل‌های قدیمی‌تر انتقال پیدا نکند زیرا از تراشه Tensor پیکسل 6 در TPU استفاده می‌کند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.