در حال بارگذاری

Google Play پرداخت درون برنامه ای جایگزین را اضافه میکند

دولت کره جنوبی اخیراً اصلاحیه ای را در قانون تجارت ارتباطات از راه دور خود به تصویب رساند که گوگل و اپل را از پرداخت درون برنامه به توسعه دهندگان منع می کند. اندکی پس از تصویب این قانون، رگولاتورهای ضد انحصار کره جنوبی گوگل را به دلیل سوء استفاده و تسلط بر بازار سیستم عامل های موبایل، 207 میلیارد KRW (حدود 177 میلیون دلار) جریمه کرد.

برای پیروی از قانون جدید، گوگل اکنون تصمیم گرفته است به توسعه دهندگان برای ساخت اپ اجازه دهد یک سیستم پرداخت درون برنامه ای را در کنار سیستم پرداختی Play Store برای کاربران اضافه کند.

آموزش ماژول پرداخت درون برنامه ای بازار

گوگل می گوید این تغییرات نه تنها به آن اجازه می دهد تا با قانون جدید مطابقت داشته باشند، بلکه کمک میکند تا به سرمایه گذاری در اپلیکیشن اندروید و گوگل پلی ادامه دهد و نتیجه ی کاربر پسندی را که مردم از فروشگاه پلی استور انتظار دارند، ارائه می دهد.

سیستم پرداخت Google Play و سیستم جایگزین

در این طرح توسعه دهندگان می توانند یک سیستم پرداخت درون برنامه ای جایگزین را برای کاربران موبایل و تبلت اضافه کنند. یعنی هنگام پرداخت، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با استفاده از سیستم پرداخت Google Play ادامه دهند یا از سیستم جایگزین استفاده کنند.

با این حال، این شرکت هشدار داده است که سیستم‌های پرداخت درون برنامه ای جایگزین ممکن است همان محافظت‌ها یا ویژگی‌هایی را که سیستم پرداخت Google Play در بهترین تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه می‌دهد را ارائه نکند.

پرداخت درون برنامه

سیستم پرداختی خود Google نیز طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پرداخت را ارائه می‌دهد – از جمله کارت‌های هدیه Google Play و Play Point ها. به گفته گوگل، امسال بیش از 1.5 میلیون کاربر کره جنوبی از کارت های هدیه Google Play استفاده کرده اند و بیش از 12 میلیون نفر در Play Points ثبت نام کرده اند. گوگل می‌گوید سیستم Play billing به‌عنوان یک گزینه بسیار مهم در کره جنوبی است زیرا مشتری ها در این کشور «برای این ویژگی‌ها ارزش قائل هستند».

اپلیکیشن ساز آنلاین

گوگل در هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات پیاده‌سازی این طرح را برای توسعه‌دهندگان به اشتراک می‌گذارد، به این معنی که کاربران در کره جنوبی عملاً تا اوایل سال آینده نمی‌توانند از سیستم‌های پرداخت درون‌ برنامه جایگزین استفاده کنند.

نحوه اجرای فروشگاه گوگل پلی در ویندوز 11

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.