در حال بارگذاری

فروشگاه گوگل پلی

نحوه اجرای فروشگاه گوگل پلی در ویندوز 11

یک برنامه‌نویس و دانشجوی طراحی توانسته اند فروشگاه Google Play را روی ویندوز 11 پیاده کنند. ساخت اپلیکیشن فروشگاه گوگل پلی اندروید با استفاده از این روش در ویندوز 11 کاملاً کاربردی می شود و به شما این امکان را می‌دهد تا یک بازی یا برنامه را در ویندوز نصب کنید و آن را در کنار برنامه‌های سنتی اجرا کنید.

ساخت اپلیکیشن وردپرس بدون کدنویسی با اپتو

فروشگاه گوگل پلی در ویندوز

مایکروسافت هفته گذشته آزمایش پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید در ویندوز 11 را آغاز کرد، اما اجرای رسمی آن به فروشگاه Appstore آمازون محدود شد و نصب Google Play Store در ویندوز 11 را برای هر برنامه یا بازی اندرویدی که می خواهید استفاده کنید باز کرد.
ADeltaX، دانشجوی طراحی UX ایتالیایی، با موفقیت فروشگاه Google Play را بر روی ویندوز 11 نصب کرده و تمام مراحل مورد نیاز برای کارکردن با آن را شرح داده است. اگر با دستورات یا خط فرمان لینوکس آشنا نیستید، فرآیند نصب برای شما ساده نخواهد بود، اما ADeltaX یک راهنمای ویدیویی برای کسانی که می خواهند این اپلیکیشن را اجرا کنند ایجاد کرده است.

ویندوز 11 منتشر شد – دانلود ویندوز 11

پس از دانلود تمام ابزارهای لازم و فعال کردن زیرسیستم ویندوز برای لینوکس (WSL) و نصب اوبونتو، توانستیم فروشگاه Google Play را در ویندوز 11 در حدود 30 دقیقه راه اندازی و اجرا کنیم. نتیجه یک فروشگاه گوگل پلی کاملاً کاربردی است که می توانید از آن برای نصب هر برنامه اندرویدی در ویندوز 11 استفاده کنید.

فروشگاه گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی در GitHub

آموزش کامل برای فرآیند نصب فروشگاه گوگل پلی در GitHub از طریق ویدیوهای آموزشی YouTube در دسترس است. ما انتظار داریم که مایکروسافت در ماه‌های آینده در کنار پشتیبانی فروشگاه Appstore آمازون، اپلیکیشن فروشگاه Google Play را نیز در دسترس همه کاربران ویندوز 11 قرار دهد.

اگر با دستورات لینوکسی آشنایی ندارید، یک توسعه‌دهنده ابزاری را در فروشگاه مایکروسافت ایجاد کرده است که به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های اندرویدی را در کنار هم قرار دهید. این ابزار روی برنامه‌هایی که به API های Google Play Services متکی هستند کار نمی‌کند، اما روند بارگذاری برنامه‌های اندروید در ویندوز 11 را بسیار ساده‌تر می‌کند.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.