در حال بارگذاری

ویندوز 11

ویندوز 11 منتشر شد – دانلود ویندوز 11

نسخه ی جدید ویندوز، یعنی ویندوز 11 به صورت آپدیتی رایگان برای دارندگان ویندوز 10 منتشر شد. آخرین نسخه ی ویندوز، یعنی ویندوز 10 در سال 2015 منتشر شده بود و مدت زمان زیادی است که سیستم عامل جدیدی از مایکروسافت منتشر نشده بود.

چرا استخدام برنامه نویس فلاتر برای استارت آپ ها پیشنهاد می شود؟

انتشار ویندوز 11 برای مایکروسافت اتفاق بزرگی است. این شرکت 14% از سود خود را مدیون این سیستم عامل پرطرفدار است. این نسخه از سیستم عامل ویندوز تغییرات و بهبود های بسیاری داشته است. از جمله تغییرات مهم در این نسخه از سیستم عامل ویندوز، بازطراحی منو استارت و تغییر مکان منو استارت از گوشه چپ تسک بار، به مرکز تسک بار است.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

از دیگر تغییرات مهم در این نسخه از ویندوز، پشتیبانی از اجرای اپلیکیشن های اندروید است. این قابلیت توسط فروشگاه نرم افزارهای اندرویدی آمازون پشتیبانی خواهد شد و کاربران می توانند به وسیله ی این فروشگاه اپلیکیشن های اندروید را دانلود و نصب نمایند.

طراحی ویندوز 11 لو رفت | تصاویری از طراحی اپلیکیشن های نسخه جدید ویندوز

در حال حاضر این نسخه از ویندوز به صورت آپدیتی رایگان برای ویندوز 10 در دسترس است. برای دانلود این نسخه از سیستم عامل ویندوز لازم است که به وبسایت مایکروسافت بروید. سپس بر روی دکمه ی Download Now کلیک کنید تا اپلیکیشن کمک کننده ی نصب ویندوز 11 دانلود شود. این فایل را باز کرده و نصب نمایید. پس از انجام کارهای گفته شده، صفحه ای به نمایش در آمده که درصد دانلود و نصب ویندوز را به شما نشان می دهد. کامپیوتر شما بعد از اتمام این پروسه ریستارت شده و ویندوز 11 بر روی سیستم عامل فعلی شما نصب خواهد شد.


اپلیکیشن ساز اپتو

چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.