در حال بارگذاری

استخدام برنامه نویس فلاتر

چرا استخدام برنامه نویس فلاتر برای استارت آپ ها پیشنهاد می شود؟

اپلیکیشن های موبایل به قسمتی غیرقابل جدا در زندگی روزانه ما تبدیل شده اند. چه بخواهیم پیامی به دوست خود بدهیم، برای کلاس آنلاین تماس تصویری داشته باشیم یا حتی بازی کنیم، برنامه های موبایل این کار را برای ما انجام می دهند. این قابلیت ها پیش از این تنها بر روی کامپیوتر های شخصی در دسترس بود و حال، به طور کامل در گوشی های همراه در دسترس هستند. همین مساله و استفاده روزانه ی ما از گوشی های موبایل، اهمیت ساخت اپلیکیشن را چند برابر کرده. از همین رو استخدام برنامه نویس فلاتر، برای هر استارت آپی لازم و حیاتی است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با اپتو | ساخت اپ بدون کد نویسی

فلاتر یکی از بهترین فریمورک های ساخت اپلیکیشن موبایل بصورت کراس پلتفرم است. این مساله باعث می شود که با استخدام برنامه نویس فلاتر، بتوانیم برای پلتفرم های مختلفی، حتی کامپیوترهای شخصی، اپلیکیشن و برنامه بسازیم. برنامه نویس فلاتر می تواند با یک بار کد نویسی، خروجی اپلیکیشن های اندروید، آی او اس، وب اپلیکیشن و حتی دسکتاپ را داشته باشد.

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن | آیا این کار به صرفه است؟

سرعت اضافه شدن برنامه نویسان جدید به فریمورک فلاتر بسیار زیاد است. این فریمورک جدید توانسته در مدت زمان کوتاهی، بیش از 500,000 برنامه نویس را به سمت خود بکشاند. پروژه شما، هر چیزی که باشد توسط این فریمورک قابل نوشتن است و لازم نیست نگران آن باشید. تنها کافی است به فکر استخدام برنامه نویس فلاتر باشید.

سرعت اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های ساخته شده با فلاتر نیتیو هستند. همین مساله باعث شده است که سرعت اپلیکیشن های ساخته شده توسط فلاتر بسیار بالا باشد. در اصل می توان گفت که اپلیکیشن های ساخته شده با این فریم ورک، بر روی هر پلتفرمی با کیفیت اپلیکیشن های ساخته شده با زبان و فریمورک رسمی آن پلتفرم یکسان است. همچنین به دلیل وجود کیت های رابط کاربری مختلف، اپلیکیشن های ساخته شده توسط این فریمورک، حال و هوای اپلیکیشن های نیتیو آن سیستم عامل را خواهد داشت.

اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

بودجه در استارت آپ ها مهم است

یکی از مهم ترین جنبه های هر شرکت و استارت آپ جدید، بودجه است. استخدام برنامه نویس فلاتر به شما این امکان را می دهد که در این مساله صرفه جویی بسیاری داشته باشید. با استخدام دولوپر فلاتر، شما در بودجه و زمان خود صرفه جویی بسیاری کرده اید. زمان نوشتن کد واحد برای تمامی پلتفرم ها، سرعت انتشار اپلیکیشن شما را به شدت بالا خواهد برد. همچنین زمان رفع ایراد یا اضافه کردن قابلیت جدید نیز به دلیل وجود یک کد، بسیار سریعتر است.

ساخت اپلیکیشن با فلاتر آینده ی برنامه نویسی است

از طرفی شما با یکبار نوشتن اپلیکیشن، مخاطبین بسیاری در پلتفرم های مختلف خواهید داشت. پیش از این لازم بود برای هر پلتفرم، دولوپر مخصوص خود را استخدام می کردیم. همین مساله باعث می شد که زمان توسعه اپلیکیشن و هزینه استخدام برنامه نویس بسیار بالا برود. این هزینه ها گاها باعث می شد که یک استارت آپ نتواند به صورت همزمان در چند پلتفرم اپلیکیشن خود را منتشر کند و باید به مرور این کار را می کرد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.