در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن با فلاتر

ساخت اپلیکیشن با فلاتر آینده ی برنامه نویسی است

گوگل چند سالی است که ساخت اپلیکیشن با فلاتر را معرفی کرده و هر چند وقت یکبار، بروزرسانی بزرگی برای آن منتشر می کند. همین بروزرسانی ها باعث شده که ساخت اپلیکیشن بین پلتفرمی، یا چند پلتفرمی با فلاتر، چند قدم جلوتر از رقیب های دیگرش باشد. حال به دلیل امکانات و سادگی فلاتر، این فریمورک توسط شرکت های بزرگی مثل ای بی و تن سنت نیز در حال استفاده است.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

بسیاری از استارت آپ ها، به دلیل کم هزینه بودن فلاتر، طراحی اپلیکیشن خود را با این فریمورک cross platform انجام می دهند. استخدام یک توسعه دهنده فلاتر می تواند کمک بسیاری به کم شدن هزینه های شرکت و سریعتر شدن روند ساخت اپلیکیشن بکند.

ساخت اپ با فلاتر چیست؟

فلاتر یک تنکولوژی آزاد، مستقل و متن باز است که برای ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف استفاده می شود. شما می توانید با یک بار کد نویسی، اپلیکیشن خود را برای بسیاری از پلتفرم های موبایل، وب و دستکاپ منتشر کنید. در حال حاضر اگر شما یک اپلیکیشن بسازید، کدهای نوشته شده برای شما می تواند در سیستم عامل های iOS, Android, Windows, Mac, Linux, Web, و Google Fuchsia قابل استفاده باشد. ابزارهای طراحی اپلیکیشن و UI این فریمورک با زبان C، سی پلاس پلاس و دارت نوشته شده اند.

فلاتر 2.2 با هدف درآمدزایی در اپلیکیشن معرفی شد

فلاتر با هدف یک کد برای تمام پلتفرم ها ساخته شده. همین مساله می تواند به سرعت انتشار اپلیکیشن شما و هزینه کمتر برای استخدام دولوپر کمک بسزایی بکند. این فریمورک از زبان برنامه نویسی DART که یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی است برای توسعه اپلیکیشن ها استفاده می نماید.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای سریع

ساخت اپلیکیشن های حرفه ای با فلاتر ممکن است. از همین رو بسیاری از استارت آپ ها این فریمورک را برای ساخت اپلیکیشن اندروید یا ساخت اپلیکیشن آی او اس خود استفاده می کنند. شما می توانید در کمترین زمان ممکن ساخت اپلیکیشن حرفه ای خود را به اتمام برسانید. فلاتر با قابلیت های مهمی از جمله هات ریلود، به شما کمک می کند تا محیطی حرفه ای برای ساخت اپ موبایل خود در دسترس داشته باشید.

طراحی و ساخت اپلیکیشن با فلاتر

هات ریلود به شما امکان این مساله را می دهد که تغییرات کد در اپلیکیشن خود را در همان صفحه ای که با آن کار می کنید ببینید و نیازی به کامپایل دوباره کل اپلیکیشن نباشد. به دلیل اینکه شما یک بار کد می نویسید و یک بار تست می کنید، زمان ساخت اپلیکیشن با این فریمورک بسیار کم خواهد شد. همین مساله باعث جذابیت زیاد این فریمورک برای شرکت های مختلف شده است.

طراحی اپلیکیشن قوی

طراحی اپلیکیشن یکی از مهم ترین جنبه های ساخت اپلیکیشن به شمار می رود. شما با استفاده از ویجت های بسیار زیاد فریمورک فلاتر می توانید اپلیکیشن خود را به بهترین حالت ممکن طراحی کنید و می توانید طراحی اپلیکیشن خود را با توجه به سیستم عاملی که برای آن اپلیکیشن می سازید تغییر دهید. تمامی ابزارهای طراحی اپلیکیشن در این فریمورک برای دو زبان طراحی متریال گوگل و کوپرینوی اپل در دسترس است. با استفاده از این ویجت و ابزارها، زمان بسیار کمی را صرف ساخت بهترین رابط کاربری برای اپلیکیشن خود می کنید.

فلاتر و برنامه نویسی چند پلتفرمی

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.