در حال بارگذاری

وبسایت پلی استور

طراحی جدید توسط گوگل برای وبسایت پلی استور

پلی استور بالاخره ظاهر جدیدی پیدا کرد، اما این بار گوگل توجه خود را بر روی نسخه وبسایت پلی استور متمرکز کرده بود.طراحی جدید منتشر شده، ظاهر وبسایت پلی استور را به طرز چشمگیری نسبت به طراحی قبلی تغییر داده است.به‌ جای ظاهر درهم و برهم و جعبه‌ای که در گذشته رایج بود، به نظر می‌رسد که وبسایت جدید از طراحی متریال با گوشه‌های گرد استفاده می‌کند.

طراحی Material You توسط گوگل برای ساخت اپلیکیشن اندروید

در این وبسایت تنظیمات، مدیریت برنامه و مواردی از این دسته اکنون با کلیک روی تصویر کوچک کاربر، درست مانند نسخه اپلیکیشن موبایل، پیدا می‌شوند.

در تصویر بالا، مجموعه‌ای برای فیلتر کردن برنامه‌ها بر اساس نوع دستگاه وجود دارد، که پیدا کردن دقیقاً آنچه را که برای دستگاه‌های مختلف خود نیاز دارید را آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، صفحات برنامه با یک نمای تمام صفحه، اندازه بیشتری از نمایشگر را اشغال می کنند. به طور کلی، طراحی جدید بسیار تمیزتر به نظر می رسد. می توانید تفاوت بین صفحات برنامه را در زیر مشاهده کنید:

وبسایت پلی استور

وبسایت پلی استور

به نظر نمی‌رسد که این تغییر هنوز در نسخه ایالات متحده این وبسایت وجود داشته باشد، اما اندروید اطلاع داده است که این تغییرات در حال حاضر در کره و تایوان ایجاد شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که طراحی جدید برای بخش‌های خاصی از سایت، مانند کتابخانه اپلیکیشن، اتفاق نیفتاده است.

با این حال، پس از اینکه Play Store در طی این سال‌ها تغییرات زیادی روی بهترین گوشی‌های اندرویدی ایجاد کرده است، خوشحالیم که گوگل در نهایت وبسایت قدیمی خود را طراحی مجدد کرده است و امیدواریم که این طراحی جدید برای عموم کاربران قابل استفاده باشد.

ماژول وردپرس

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.