در حال بارگذاری

اپلیکیشن پادکست

طراحی اپلیکیشن پادکست گوگل بروز شد

گوگل در ابتدای سال ۲۰۲۱ طراحی اپلیکیشن پادکست خود را برای اندروید و آی او اس بروز کرده بود. حال به نظر می رسد که در دومین بروزرسانی رابط کاربری این اپلیکیشن، تغییرات بسیار بزرگتری در حال شکل گرفتن است.

کاربران پریمیوم اسپاتیفای با ۲۱ درصد رشد به ۱۵۸ میلیون نفر رسیدند

این تغییرات از صفحه اصلی اپلیکیشن که کاروسل های پادکست های مختلف به نمایش در می آمد شروع شده و حال در این صفحه شما می توانید پادکست هایی را برای سابسکرایب کردن پیدا کرده و با دکمه More تعداد این پیشنهاد ها را بیشتر کنید. بعد از کلیک بر روی More به صفحه ی گرید مانندی میرویم که لیست تمامی پادکست های پیشنهاد شده موجود است. این مساله در نسخه ی قبلی بسیار سخت بود و کاربران برای پیدا کردن یک پادکست لازم بود تا مدت زمان زیادی را صرف اسکرول کردن نمایند.

اپلیکیشن پادکست

در دیگر تغییرات صفحه Home می توان به راحت تر شدن استفاده از دکمه اشتراک گذاری پادکست و نشانه گذاری به عنوان شنیده شده یاد کرد. پیش از این لازم بود که برای این کارها، به پادکست مربوطه برویم و صفحه اش را باز کنیم و سپس از آنجا این کارها را انجام دهیم.

تب Acitivty نیز با تب جدیدی به اسم Library جایگزین شده. در کنار این تغییرات ظاهری، تغییر بزرگ دیگری که انجام شده این است که پیش از این کاربران دیگر بعد از کلیک بر روی آیکن اپلیکیشن،‌به صفحه ای که پیش از این در آن بوده اند نمی رفتند و دوباره به صفحه Home باز می گشتند.این مساله به این دلیل بود که اپلیکیشن پادکست قسمتی از اپلیکیشن Google بود و نمی توانست مانند اپلیکیشنی مستقل عمل کند. این مشکل در نسخه ی جدید این اپلیکیشن رفع شده است.

این بروزرسانی روز جمعه برای کاربران بتای این اپلیکیشن منتشر می شود. بعد از تست های نهایی انتظار می رود که ماه آینده این اپلیکیشن برای کاربران عادی نیز منتشر گردد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.