در حال بارگذاری

پریمیوم اسپاتیفای

کاربران پریمیوم اسپاتیفای با ۲۱ درصد رشد به ۱۵۸ میلیون نفر رسیدند

به نظر می رسد که رشد کاربران پریمیوم اسپاتیفای در چهارماهه اول سال ۲۰۲۱ رشد بسیار خوبی داشته و به ۱۵۸ میلیون نفر کاربر پریمیوم رسیده است.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپ ساز اپتو

در حال حاضر طبق آمار منتشر شدهَ، کاربران پریمیوم اسپاتیفای ۱۵۸ میلیون، و تعداد کل کاربران فعال این سرویس استریم موزیک ۳۵۶ میلیون نفر شده است. در چهار ماهه قبلی و طبق آمار منتشر شده در آن زمان، اسپاتیفای ۱۵۵ میلیون کاربر پریمیوم، و ۳۴۵ میلیون کاربر فعال داشته است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

این سرویس در ماه های اخیر سعی کرده با سیاست پادکست های رایگان، کاربران فعال رایگان خود را به کاربرانی که برای پخش موزیک پول پرداخت می کنند تبدیل کند. طبق گفته های اسپاتیفای، به کمک پادکست ها، سرویس تبلیغات درون برنامه ای پادکست سودی بیشتر از انتظار آنها وارد شرکت کرده است. این مساله با افزایش تعداد ساعت هایی که شنوندگان صرف استفاده از برنامه اسپاتیفای می کنند ارتباط مستقیمی دارد. همانطور که ساعت پخش پادکست ها از موزیک بیشتر است، امکان ارائه تبلیغ به یوزرها هم بالاتر می رود.

روز گذشته اسپاتیفای اعلام کرد که از این به بعد پادکست ها نیز باید هزینه اشتراک ارائه برنامه های خود بر روی سرویس اسپاتیفای را بدهند. این مساله در حال حاضر تنها بر روی چند پادکست خاص در حال تست است و برای همه عملی نشده. همچنین پادکست ها برای دو سال اول فعالیت خود بر روی اسپاتیفای نیاز به پرداخت وجهی ندارند. این به این معنی است که تا سال ۲۰۲۳ خبری از افزایش درآمد اسپاتیفای از این منبع نخواهد بود.

حساب پریمیوم اسپاتیفای

اپلیکیشن یوتیوب پرخرج ترین اپ چهارماهه اول ۲۰۲۱ شد

از دیگر پلن های مالی اسپاتیفای که در آینده برای این شرکت سودآوری خواهد داشت، ارائه اپلیکیشنی است که مخصوص استفاده در خودرو است. این اپلیکیشن فعلا در حال تست است و به زودی توسط این شرکت فروخته خواهد شد.

از طرفی به نظر می رسد که اسپاتیفای قصد دارد هزینه اشتراک سرویس های خود را افزایش دهد. این مساله برای اشتراک های خانوادگی، دو نفره و دانش آموزان در بعضی از کشورهای اروپایی و آمریکا انجام خواهد شد. این مساله در کشورهای در حال توسعه مثل هند برعکس است و اسپاتیفای سعی کرده با استفاده از تخفیف های بسیار خوب، کاربران را به سرویس های استریم موزیک عادت دهد و در نتیجه به رشد کاربران پریمیوم اسپاتیفای کمک کند.

نسخه کامپیوتر Spotify آپدیت شد

جدیدا خبرهایی از نارضایتی هنرمندان از این سرویس نیز به گوش می رسد. به نظر می رسد که هنرمندان به این مساله عقیده دارند که اسپاتیفای مبلغ کافی پرداخت نمی کند.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپلیکیشن ساز اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن سازهای برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.