در حال بارگذاری

اپلیکیشن یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب پرخرج ترین اپ چهارماهه اول ۲۰۲۱ شد

کاربران بیشتر از هر برنامه دیگری در چهار ماهه اول ۲۰۲۱ برای خریدهای درون برنامه‌ای در اپلیکیشن یوتیوب هزینه کرده‌اند. براساس گزارشی از میزان هزینه مصرفی در اپلیکیشن‌های مختلف در جهان، در حال حاضر یوتیوب برنامه شماره یک است.
هزینه های مصرفی برای اپلیکیشن‌ها با سرعت غیرقابل محاسبه ای در حال افزایش است. در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۱ این آمار ۴۰٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، که بسیاری دلیل آن را تاثیر همه‌گیری کرونا بر بازار اپلیکیشن می‌دانند. کاربران تلفن‌های هوشمند نزدیک به ۹ میلیارد دلار برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در چهارماهه اول سال ۲۰۲۱ نسبت به چهارماهه اول ۲۰۲۰ هزینه کرده‌اند.

ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس با اپ ساز اپتو

این موضوع در هر دو سیستم‌عامل آی‌ او اس و اندروید رخ داده است که درصد آن‌ها بسیار قابل توجه است.با توجه به گزارشات وب سایت App Annie درباره‌ی وضعیت بازار اپلیکیشن در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۱ رکورد فروش اپلیکیشن شکسته شده است. یوتیوب با گذشت از تیک تاک و تیندر اول شده و به عنوان صدرنشین جدول اپلیکیشن ها، از نظر خریدهای درون برنامه ای قرار گرفته است.

اپلیکیشن Youtube

هزینه برنامه یوتیوب: مردم چه خریدی می‌کنند؟

وقتی شما می‌فهمید که یوتیوب به اولین اپلیکیشن از نظر میزان هزینه‌ی مصرفی از سوی کاربران خود شده است، سوال اصلی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که، مردم برای چه چیزی هزینه می‌کنند؟
یوتیوب برنامه‌ای است که مردم در آن به صورت رایگان محتوای تصویری تماشا می‌کنند، و سوال این است که این پول کجا می‌رود. روش‌های مختلفی برای هزینه‌ کردن در اپ یوتیوب وجود دارد. بسیاری از این هزینه‌ها متعلق به سازندگان ویدیو در یوتیوب است.

مطلب مفید:‌ نسخه دوم فلاتر معرفی شد

خرید‌های درون برنامه‌ای یوتیوب شامل موارد زیر هستند:

  •  اشتراک یوتیوب: اشتراک ماهیانه که تبلیغات را در هر ویدیو حذف می‌کند و امکانات منحصر‌ به فردی به کاربران می‌دهد.
  • عضویت در کانال: اشتراک ماهانه در یک کانال خاص که می‌تواند با امتیازات مختلف ارائه شود.
  • سوپر چت: کاربران می‌توانند در حین تماشای یک استریم یا پخش زنده پیامی را ارسال کنند که برای 5 ساعت در بالای تمام پیام‌های دیگر قرار گیرد.
  • سوپر استیکر: سوپر استیکرهای یوتیوب گرافیک‌های متحرک هستند که کاربران می‌توانند در حین تماشای یک استریم یا پخش زنده از آن استفاده کنند.

افزایش هزینه‌های مصرفی در اپلیکیشن یوتیوب نشان می‌دهد که کاربران از هزینه کردن برای سازندگان ویدیو محبوب خود راضی هستند و از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، درحالی که آن‌ها می‌توانند به صورت رایگان از آن محتوا استفاده کنند.

اخیرا کاربران زمان بسیار زیادی را در یوتیوب سپری می کنند که همین مساله می تواند دلیلی برای پرداخت های بیشتر درون این برنامه باشد.

مطلب مفید: معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

بازدید ۶ برابری از یوتیوب نسبت به دیگر برنامه‌ها

با نگاهی به گزارش سال ۲۰۲۰ App Annie ، کاربران تلفن‌های هوشمند که به تماشای ویدیو در اپلیکیشن یوتیوب می‌پردازند ۶ برابر بیشتر از دیگر برنامه‌های استریم است. این مساله می تواند به دلیل طراحی اپلیکیشن یوتیوب و دریایی از محتوای آپلود شده در آن باشد.

اپلیکیشن یوتیوب

بینندگان یوتیوب در هر ماه به طور میانگین ۳۸ ساعت ویدیو تماشا می‌کنند. در سال ۲۰۲۰، یوتیوب با توجه به زمان صرف شده، در تمام بازارهای مورد تجزیه و تحلیل (به جز چین) ، برنامه شماره یک پخش ویدئو بود.
زمان صرف‌ شده در برنامه‌های پخش ویدیو در چهارماهه دوم سال ۲۰۲۰ به دلیل موج زیاد ویروس کرونا در ایالات متحده به اوج خود رسید.
App Annie در سال 2021 پیش‌بینی می‌کند که میانگین برنامه‌های استریم موبایل در ایالات متحده، کره جنوبی و انگلیس به ترتیب 85٪ ، 80٪ و 60٪ بیشتر از برنامه های پخش ویدئو قبل از همه‌گیری ویروس کرونا خواهد بود.

مطلب مفید: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

اپلیکیشن youtube


اپلیکیشن‌ساز اپتو و افزونه ویدیو

اگر می­خواهید ویدیو­های خود را منتشر کنید و کسب­وکار خود را گسترش دهید، بهترین روش استفاده از افزونه ی فروشگاه ویدیو اپتو است. شما قادر هستید ویدیوهای آموزشی، فیلم و … را به صورت رایگان و یا پولی ارائه دهید. همچنین اپ ساز اپتو این امکان را به کاربران خود می­دهد که آن­ها قادر به گرفتن خروجی آی او اس، اندروید و وب اپ باشند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.