در حال بارگذاری

نسخه کامپیوتر اسپاتیفای

نسخه کامپیوتر Spotify آپدیت شد

اسپاتیفای یکی از بهترین نرم افزارهای استریم موزیک یا پخش موزیک آنلاین است. این نرم افزار امکان استریم کردن میلیون ها موزیک بصورت رایگان و پولی را دارد. اسپاتیفای برای اکثر پلتفرم های بزرگ مانند ویندوز، مک و حتی لینوکس نسخه های مختلفی منتشر کرده است. حال نسخه کامپیوتر Spotify آپدیت جدیدی دریافت کرده که شکل و ظاهر برنامه را به طور کل تغییر می دهد.

اپلیکیشن ساز اپتو | ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

در آپدیت جدید نسخه کامپیوتر Spotify ، که نسخه وب اپلیکیشن آن را نیز در بر میگیرد، طراحی اپلیکیشن به گونه ای شده که با نسخه موبایل آن هماهنگ باشد. در نسخه های پیشین این برنامه، ظاهر و منوهای آن به طور کل با اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن آی او اس متفاوت بود. حال با این تغییر ظاهر، در کنار همگن شدن با نسخه موبایل، قابلیت های جدیدی نیز به این نسخه از اسپاتیفای اضافه شده است. شرکت سوئدی که ساخت اپلیکیشن اسپاتیفای را بر عهده دارد اعلام کرده تغییرات فعلی حاصل ماه ها تلاش تیم برنامه نویسی این شرکت بوده و حال به بهترین حالت ممکن طراحی شده است.

نسخه کامپیوتر Spotify

در جدیدترین نسخه کامپیوتر اسپاتیفای سرچ از بالای اپلیکیشن برداشته شده و به ساید بار سمت راست رفته است. همچنین اضافه کردن آهنگ ها به پلی لیست به سادگی یک Drag and Drop شده است. اما بزرگترین تغییر، امکان دانلود آهنگ ها بر روی کامپیوتر است. پیشتر این قابلیت در نسخه موبایل وجود داشت اما برای استفاده از نسخه کامپیوتر لازم بود که همیشه به نت وصل باشم. حال با استفاده از این قالبت جدید، شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت گوش کنید. البته این قابلیت در نسخه تحت وب وجود ندارد و تنها نسخه های قابل نصب می توانند از آن استفاده کنند.

مطلب مفید: معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

بحث طراحی اپلیکیشن یکی از مورد توجه ترین مباحث دنیای ساخت اپلیکیشن است. اگر اپلیکیشن شما از طراحی مناسبی استفاده نکند، کاربران از کار کردن با آن خسته شده و دیگر از آن استفاده نمی کنند. از همین رو می بینیم که حتی اپلیکیشن هایی که بسیار پرطرفدار و بی رقیب هستند هم به طور دائم در حال تلاش برای بهبود رابط کاربری خود هستند.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپلیکیشن ساز اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن سازهای برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.