در حال بارگذاری

ضبط مکالمه اندروید

قابلیت ضبط تماس به اپلیکیشن تلفن اندروید اضافه شد

قابلیت ضبط تماس به صورت پیشفرض به اپلیکیشن تلفن اندروید اضافه شد. این قابلیت در ابتدا برای تعدادی محدودی از دستگاه ها قابل دسترسی خواهد بود. در ژانویه گذشته بررسی فایل APK تلفن گوگل نشان داد که گوگل در حال کار بر روی اضافه کردن این قابلیت است. گزارش ها نشان می داد که این ضبط تماس بصورت خودکار خواهد بود. این مساله ابتدا توسط برنامه نویسان سایت XDA Developers پیدا شد. حال به نظر می رسد که این قابلیت در حال اضافه شدن به گوشی کاربران است.

مطلب مفید: معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

قابلیت ضبط تماس

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک گزینه به اسم Always Record در تنظیمات اپلیکیشن Google Phone قرار گرفته است. با فعال سازی این قابلیت، تماس هایی که از شماره های ناشناس هستند به صورت خودکار ضبط می شوند. با این حال این قابلیت تنها در کشورهایی فعال است که قانون ضبط مکالمات را ممنوع نکرده باشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید با اپ ساز اپتو

در اضافه تنظیماتی برای پاک شدن اتوماتیک تماس های ضبط شده بعد از مدت زمان خاص یا حجم خاص نیز وجود دارد.  با اینکه نرم افزار Google Phone با تمامی گوشی های اندروید هماهنگی کامل دارد و می تواند بر روی تمامی گوشی های جدید نصب شود، در حال حاضر گزینه ضبط تماس بصورت اتوماتیک، تنها برای گوشی های پیکسل و تعدادی از گوشی های نوکیا قابل استفاده است. تعدادی از گوشی های شرکت شیائومی نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

سامسونگ نیز از شرکت هایی است که به صورت پیشفرض قابلیت ضبط تماس (بصورت دستی و غیر اتوماتیک) را به برنامه تماس تلفنی خود اضافه کرده است.


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.