در حال بارگذاری

Take a Break اینستاگرام

اینستاگرام شروع به آزمایش ویژگی “Take a Break” می کند تا بتوانید از آن استفاده کنید.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، روز چهارشنبه اعلام کرد که این اپلیکیشن در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Take a Break اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد تا استراحت کنند!

ویژگی Take a Break اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که مدت زمان مشخصی را برای استفاده از اینستاگرام تعیین کنند.

به نظر می رسد 10، 20 و 30 دقیقه گزینه های موجود برای این قسمت هستند و پس از آن به شما یادآوری می کند که اینستاگرام را ببندید و کارهای دیگرتان را انجام دهید.

افزونه اینستاگرام

موسری می‌گوید که اکثر کاربران باید از این هفته درنسخه اپلیکیشن آیفون خود و بهترین گوشی‌های اپلیکیشن ساز اندرویدی این ویژگی را ببینند و اگر آزمایش‌ها به خوبی انجام شود، اینستاگرام آن را به طور گسترده در ماه دسامبر برای عموم کاربران عرضه خواهد کرد.

تست ویژگی جدید اینستاگرام

ما این هفته آزمایش این ویژگی جدید به نام “Take a Break” را شروع کردیم و این کنترل درون برنامه ای به شما این امکان را می دهد تا پس از مدت زمانی که انتخاب می کنید یادآوری های استراحت را هنگام استفاده از برنامه دریافت کنید.

این اولین باری نیست که ما نام “Take a Break” را می شنویم. این ویژگی برای اولین بار در ماه اکتبر به عنوان راهی برای رسیدگی به افزایش نظارت در مورد تأثیرات اینستاگرام بر نوجوانان مورد استفاده و تحقیق قرار گرفت.

نیک کلگ، معاون امور جهانی متا، گفت که اینستاگرام این ویژگی و سایر ویژگی‌ها را به‌عنوان راهی ایجاد می‌کند تا بتواند نوجوانان را از این برنامه دور کند یا حتی آنها را از محتوای خاصی که می‌تواند مضر باشد دور کند.

اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد، می تواند برای سایر سایت های رسانه اجتماعی نیز مفید باشد، اما نتیجه را فقط زمان مشخص خواهد کرد.

چت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تا سال ۲۰۲۲ رمزنگاری نمی شوند

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.