در حال بارگذاری

رندرهای آیفون 13

رندرهای آیفون 13 منتشر شد | همه چیز در مورد طراحی آیفون 13

رندرهای آیفون 13 منتشر شد. در این رندرها، چیزی که بیشتر از همه خود را نشان می دهد، ناچ کوچکتر آیفون 13 نسبت به گوشی های چند نسل قبل آیفون است. از دیگر تغییرات طراحی گوشی جدید اپل، می توان به چینش دوربین های آن اشاره کرد.

مطلب مفید: رویداد اپل در راه است | در پایان ماه محصولات جدید اپل را خواهیم دید

معمولا رندرهایی که قبل از معرفی رسمی گوشی منتشر می شوند، دید خوبی نسبت به طراحی آن در آینده خواهند داد. مواردی بوده که گوشی نهایی تفاوت هایی با رندر منتشر شده داشته باشد. با این حال، کلیت طراحی همیشه همانند رندر عرضه شده اولیه بوده. هدف اصلی عرضه این رندرها، رساندن ظاهر اصلی و اندازه های آن به شرکت هایی است که تجهیزات لوازم جانبی برای گوشی منتشر می کنند. در این مورد نیز رندرهای منتشر شده توسط شرکت Pigtou منتشر شده اند و دید خوبی نسبت به تفاوت های آیفون های جدید، نسبت به آیفون های فعلی به ما میدهند.

مطلب مفید: آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

رندرهای آیفون 13

با توجه به رندرهای منتشر شده از طراحی آیفون 13، این گوشی مقداری کوتاه تر از آیفون 12 خواهد بود، اما از نظر ضخامت مقداری از این گوشی بزرگتر است. صفحه نمایش آیفون 13 همانند نسل گذشته 6.1 اینچی خواهد بود. به نظر می رسد که از نظر سایزبندی صفحه نمایش، نسل آیفون 13 همانند نسل آیفون های 12 باشد. یعنی یک آیفون 6.1 اینچی، یک مدل 6.7 اینچی و نسخه مینی با اندازه 5.4 اینچ. به نظر می رسد که این آخرین نسخه از آیفون های مینی باشد. با توجه به فروش ضعیف آیفون مینی 12، این تصمیم از سمت اپل باعث تعجب نیست.

ساخت اپلیکیشن را با اپ ساز اپتو شروع کنید!

طبق رندرهای منتشر شده کناره های صفحه نمایش آیفون 13، یا همان بزل های آن به اندازه آیفون 12 خواهد بود. با این حال به نظر می رسد که در این نسل بالاخره فیس آیدی کوچکتر شده است. با این حال هنوز تفاوت بسیاری نسبت به گوشی دیگر شرکت ها دارد. شرکت های دیگر مدت هاست که به سمت ناچ های بسیار کوچکتر و در حد یک سوراخ رفته اند. هنوز مشخص نیست که اپل چه موقع میخواهد از طراحی قدیمی ناچ دل بکند.

با نگاه به پشت گوشی متوجه می شوید که محل قرارگیری دوربین ها مقداری تغییر داشته که به نظر می رسد این مساله بیشتر برای مشخص کردن تفاوت آیفون 13 با نسل های قبلی خود است. البته دلیل دیگر این طراحی می تواند استفاده از سنسورهای بزرگتر در دوربین باشد.


توسعه پذیری اپ ساز اپتو
اپتو به طور مداوم خود را به روز می کند و همواره سعی دارد خود را در بالاترین کیفیت نگه دارد. با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی و افزایش امکانات ماژولهای قدیمی این امکان را به کاربران داده می شود که با ویرایش اپلیکیشنشان ، خود را به روز کنند. به روز رسانی های اپتو با توجه به نیاز کاربران و برامده از تعامل با کاربران و دریافت نظر سنجی از آنان است. همچینین اپتو در ورژن جدید خود امکان دریافت امضای اپ (keystore) را برای تمامی کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب هر کاربر می تواند برای توسعه اختصاصی اپلیکیشنش اقدام کند.

با دانستن این معیارها متوجه شدیم چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. هم اکنون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید توانست با یک اپ ساز متعهد همراه شوید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.