در حال بارگذاری

Microsoft Edge

Microsoft Edge یکپارچه سازی آفیس و هشدارهای تبلیغاتی بیشتری دریافت می کند

Microsoft Edge که برپایه ی کروم میباشد از فایرفاکس محبوب‌تر شده است ، به این دلیل که مرورگر سبک وزنی است و ویژگی‌های بهتری را ارائه می‌دهد. لارم به ذکر است در Edge Canary ، مایکروسافت یکپارچه سازی Office را آزمایش می کند تا به کاربران کمک کند تا بتوانند مستقیماً از منوی Edge به برنامه های Microsoft 365 دسترسی پیدا کنند.

منوی ظاهرشده با کلیک راست یا منوی زمینه ای Microsoft Edge دارای ویژگی جدیدی به نام «New Office Tab» برای برگه‌های مرورگر خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این گزینه Edge به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های آنلاین مایکروسافت آفیس مانند Word، PowerPoint و Excel را باز کنند.

مایکروسافت در حال تست جدیدترین طراحی اپلیکیشن های آفیس

همچنین به نظر می‌رسد که یکپارچه سازی آفیس جدید فقط مختص مشترکین مایکروسافت 365 نخواهد بود، بنابراین می‌توانید با یک حساب معمولی مایکروسافت نیز به آن دسترسی داشته باشید.

در یک تاپیک Reddit، برخی از کاربران نسبت به منوی مرورگر Chromium ابراز نارضایتی کردند اما این تنها مشکل Microsoft Edge نیست که چند ماه پیش کاربران از آن شکایت کرده بودند.

تبلیغات در مایکروسافت اج

علاوه بر یکپارچه سازی آفیس ، مایکروسافت به طور ناگهانی ویژگی جدیدی را ارائه کرد که می‌توان آن را تبلیغات یا توصیه‌هایی در Microsoft Edge توصیف کرد. پس از بروزرسانی‌هایی که اخیرا ارائه شده است، برخی از کاربران تبلیغات بیشتری را برای سرویس‌هایی مانند Microsoft Start (یک فید MSN تغییر نام تجاری) دریافت می‌کنند.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، مایکروسافت در حال آزمایش برای نمایش تبلیغات بیشتری است که در صفحه جدید مرورگر ظاهر می شوند.

Microsoft Edge

نمونه ای از این تبلیغات در Microsoft Edge بصورت زیر میباشد:

«برنامه جدید Microsoft Start را دریافت کنید. این برنامه درست مانند رایانه شخصی شما است. اخبار و اضافه بازی ها، آب و هوا و موارد دیگر – همه در یک برنامه.»

علاوه بر این، به نظر می‌رسد مایکروسافت از ویژگی کمکی جدید این مرورگر برای جمع‌آوری نتایج از جستجوهایی که افراد انجام می‌دهند و بهبود موتور جستجوی Bing خود استفاده می‌کند.

“به ما کمک کنید تا بتوانیم جستجو را برای شما بهتر کنیم. در واقع مایکروسافت نتایج جستجوهایی را که شما انجام می دهید برای بهبود محصولات و خدمات مایکروسافت در مرورگر جمع آوری می کند. این داده ها هرگز با شما یا دستگاه شما لینک پیدا نمیکنند.”

خوشبختانه، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «X»، این پنجره‌های بازشو را حذف کنید.

بهترین مرورگر وب اندروید چیست؟ | معرفی 5 مرورگر وب برتر اندروید 2021

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.