در حال بارگذاری

بهترین مرورگر وب اندروید

بهترین مرورگر وب اندروید چیست؟ | معرفی 5 مرورگر وب برتر اندروید

در حال جستجو برای پیدا کردن بهترین مرورگر وب اندروید هستید؟ ما بروزترین لیست، از بهترین و کارامدترین مرورگرهای وب اندروید را برای شما تهیه کرده ایم. در حال حاضر، اکثر گوشی های اندروید، به صورت پیشفرض از مرورگر Google Chrome شرکت گوگل استفاده می کنند. بیشتر کاربران نیز به دلیل اعتمادی که به گوگل دارند و قابلیت های خوب این مرورگر، تصمیم به استفاده از آن گرفته اند. با این حال مرورگرهای بسیار خوبی برای اندروید وجود دارد که در این مطلب آنها را معرفی خواهیم کرد.

ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به برنامه نویسی با اپ ساز اپتو

 

1. Google Chrome

گوگل کروم اندروید

گوگل کروم را همه میشناسیم و اطلاعات خوبی در مورد آن داریم. در حال حاضر تمامی گوشی های اندروید به صورت پیشفرض با این مرورگر عرضه می شوند و اکثر کسانی که گوشی اندروید دارند، تجربه کار با این مرورگر خوب و قوی را دارند. سوئیچ کردن بین تب ها با کشیدن انگشت به سمت چپ و راست آدرس بار، حالت دارک مود، سینک کردن تمامی دیتاها، حتی پسورد از قابلیت های بی نظیر این مرورگر است. نسخه موبایل این مرورگر به صورت کامل با نسخه کامپیوتر آن سینک است و در صورتی که در هر دو مرورگر از یک حساب کاربری استفاده کنید، تمامی اطلاعات شما بر روی کامپیوتر و موبایل یکسان و همگام سازی شده خواهد بود.

مطلب مفید: بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال 2021

گوگل کروم از سیستم مقابله با تبلیغات کلیکی بهره می برد و برای آن لازم نیست افزونه جدیدی نصب کنید. با این حال این سیستم تنها بر روی ادهایی که مشکل امنیتی دارند عمل می کند و آنها را لود نمی کند. شما همچنین می توانید با فعال کردن Lite Mode تا 60 درصد در پهنای باند خود صرفه جویی کنید.

 

2. Microsoft Edge

مایکروسافت اج اندروید

یکی از بهترین مرورگرهای اندروید که کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال در یک سال اخیر تعداد کاربران آن رو به افزایش است و در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. یکی از دلایل جذابیت این مرورگر، قابلیت های بسیار کارامد و طراحی اپلیکیشن بی نظیر آن است. برای مثال قابلیت Continue on Pc به شما اجازه می دهد با یک کلیک، صفحه ای که باز کردید به مرورگر اج روی سیستم عاملتان منتقل شود. در حال حاضر مرورگر اج، برای سیستم عامل های لینوکس، ویندوز و مک او اس منتشر شده است. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت Reading Mode، که خواند متن صفحات را راحت تر می کند، Read aload که خواندن متن صفحات را بصورت صوتی انجام می دهد، افزونه ی ادبلاک قدرتمند، اخبار روز در صفحه اصلی و … اشاره نمود.

مطلب مفید: مشکل کرش کردن اپلیکیشن های اندروید حل شد

مایکروسافت تمامی تلاش خود را برای بهتر کردن این مرورگر کرده و در هر بروزرسانی سعی بر بهتر کردن آن می کند. در نسخه های جدید، قابلیت دارک مود نیز به طراحی این مرورگر اضافه شده. موتور جستجوی پیشفرض این مرورگر Bing است با این حال این موتورجستجو به راحتی قابل تغییر است.

 

3. Mozilla Firefox

بهترین مرورگر وب اندروید

مثل کروم، فایرفاکس نیز بین کاربران بسیار معروف است. تقریبا تمامی مرورگر های معروف، از موتور کرومیوم ساخته شده اند. موتور کرومیوم رایگان بوده و متن باز است. با این حال، فایرفاکس جز آن دسته از مرورگرهایی است که در ساخت اپلیکیشن و نرم افزار خود، از موتور اختصاصی خود استفاده می کند. نام موتور اصلی این مرورگر Quantum engine است.

مطلب مفید: بررسی PWA ها | وب اپلیکیشن پیشرو چیست؟

در سال های اخیر، فایرفاکس از نظر سرعت و کیفیت، همیشه پیشت مرورگر کروم بوده، اما با بروزرسانی های اخیر توانسته فاصله را کم کند و دوباره به صحنه بهترین مرورگرهای موجود برگردد. از نظر طراحی اپلیکیشن، ظاهر این مرورگر بسیار بروزتر از کروم است و حس بهتری را به کاربر منتقل می کند. از طرفی دیگر شما می توانید اکستنشن های مرورگر فایرفاکس را در نسخه موبایل نیز استفاده کنید. همین مساله باعث خاص تر شدن و انتخاب این مرورگر می شود. همچنین وجود آدرس بار در پایین صفحه، باعث دسترسی بهتر به آن و راحت تر شدن کار با این اپلیکیشن شده است.

 

4. Brave Browser

مرورگر بریو اندروید

مرورگر رایگانی که بر پایه موتور کرومیوم طراحی شده و لقب یکی از امن ترین مرورگر های اندروید را یدک می کشد. رابط کاربری این مرورگر شباهت های زیادی با کروم دارد. صفحه خانگی این مرورگر بسیار تمیز طراحی شده و خبری از اخبار و متن های شلوغ در آن نیست. نکته ای که در طراحی اپلیکیشن بریو قابل رویت است، وجود تولبار این اپلیکیشن در پایین است که کار با آن را بسیار راحت تر کرده است.

در نسخه های جدید این مرورگر، با باز کردن هر بار آن، بک گراند جدیدی در هوم پیج این مرورگر به شما نشان داده خواهد شد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به دارک مود، ادبلاکر، HTTPS everywhere و قابلیت پخش ویدئو در بکگراند اشاره کرد که حتی در هنگام خاموش بودن صفحه موبایل نیز به پخش ویدئو ادامه می دهد.

 

5. DuckDuckGo Privacy Browser

داک داک گو

اگر شما از طرفداران تکنولوژی باشید، حتما اسم این مرورگر خاص را شنیده اید. این مرورگر بصورت تخصصی بر روی امنیت و حریم اطلاعات کار می کند. طراحی این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و به دلیل حجم کم آن بسیار سبک است. این مرورگر از موتور مرورگر پیشفرض اندروید استفاده می کند. به همین دلیل پرفورمنسی مشابه با کروم به شما خواهد داد. این مرورگر را می توان ساده ترین و ابتدایی ترین مرورگر لیست ما دانست.

از قابلیت های کاربرپسندی مثل همگام سازی بین دستگاه ها، اکستنشن ها و شخصی سازی خبری نیست. تنها چیزی که در این مرورگر مهم است امن بودن وب سایتی است که میخواهید مشاهده کنید. همچنین موتورجستجوی این مرورگر DuckDuckGo است و امکان تعویض آن به هیچ وجه نیست. بدون شک استفاده از 4 مرورگر قبلی نسبت به این مرورگر به شما پیشنهاد می شود.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

اپتو هم برای پنل های مدیریتی خود، هم برای سرورهای خود و هم برای اپلیکیشن هایش از جدیدترین فریم ورک ها و فیچرهای برنامه نویسی استفاده کرده و در نهایت اپ هایی با کیفیت نیتیو (native) به شما ارائه می کند. این اپلیکیشن ساز، برای ساخت اپ های بیزینس کوچیک، شخصی و بیزینس های بزرگ مناسب است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.