در حال بارگذاری

اپلیکیشن های رایگان اندروید

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال 2021

در لیست بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال 2021 سعی کرده ایم که تمامی نیازهای شما را پوشش دهیم. همچنین سعی شده برنامه ها به شکلی انتخاب شوند که در گوشی های ارزان قیمت اندروید هم به خوبی عمل کنند. امروزه در ایران هم توانایی خرید اپلیکیشن های اندروید به وجود آمده و شرکت های زیادی هستند که با فروش گیفت کارت، امکان خرید اپلیکیشن را به شما میدهند. با این حال، بهتر است کمی پول های خود را کمتر خرج کنیم! همیشه یک اپلیکیشن رایگان خوب در هر دسته بندی نرم افزار وجود دارد.

مطلب مفید: روش کسب درآمد از اپلیکیشن رایگان

 

Notion

Notion اپلیکیشن

Notion سعی می کند که به مرکز خلاقیت شما و تیمتان تبدیل شود. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که فضای کاری شخصی یا گروهی بسازید و از آن استفاده کنید. شما می توانید بلاک بسازید، در آن نوشته، عکس، لینک فایل، کد و… قرار دهید و در مورد آنها با هم تیمی های خود صحبت کنید. شما می توانید بلاک ها را به راحتی در فضای کاری خود جابجا کنید و مشکلی برای دیگر بلاک های کاریتان به وجود نمی آید. نسخه رایگان این اپلیکیشن امکان ذخیره و همگام سازی 1000 بلاک را به شما می دهد.

 

Recorder

Recorder از بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید به حساب می آید که توسط خود گوگل ساخته شده. وقتی که گوگل گوشی پیکسل 4 را معرفی کرد، این اپلیکیشن به صورت پیشفرض بر روی آن نصب بود. این اپلیکیشن می تواند به صورت زنده، صحبت های شما به زبان انگلیسی را به متن تبدیل کند. این قابلیت باعث کارامدی چند برابر این اپلیکیشن شده است. این مساله به کمک پردازنده شما انجام خواهد شد و لازم نیست صداهای ضبط شده به کلاود بروند و پس از پروسس در سرورهای گوگل به شما برگردند. همه چیز به صورت لوکال انجام خواهد شد. این اپلیکیشن به صورت پیشفرض برای گوشی های پیکسل ساخته شده است. اما به وسیله روشی که در این لینک آموزش داده شده است می توان آن را بر روی تمامی گوشی های اندروید (از نسخه اندروید 9 به بالا) نصب کرد.

مطلب مرتبط: بهترین اپلیکیشن های ورزشی 2021

Canva

اپلیکیشن canva

این اپلیکیشن در گذشته جز اپلیکیشن هایی بوده که توسط گوگل جایزه گرفته است. Canva اپلیکیشن بسیار بهینه ای است، ظاهر کاربرپسندی دارد و به گونه ای طراحی شده که عکس های کار شده در آن مناسب شبکه های اجتماعی باشد. در این اپلیکیشن تلاش شده که از قالب های پیشفرض، فیلترها، فونت ها و ابزارهای دیگر متنوعی استفاده شود تا خروجی کار با کیفیت و دلخواه شما باشد.

 

PicsArt Photo Editor

PicsArt Photo Editor

اگر شما میخواهید تسلط بیشتری بر روی ادیت عکس خود داشته باشید، اپلیکیشن PicsArt Photo Editor به خوبی این کار را برای شما انجام میدهد. می توان اپلیکیشن PicsArt Photo Editor را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در زمینه ادیت عکس دانست. این برنامه نیز در گذشته جایزه بهترین اپلیکیشن را توسط گوگل دریافت کرده. این اپلیکیشن ابزارهای بسیار متنوع و کاملی برای ادیت عکس در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با خلاقیت خود، تا جایی که می توانید عکس ها را تغییر دهید. ابزارهای زیباسازی، فیلترهای پیش آماده و قالب های عکس متنوع نیز در آن وجود دارد.

مطلب مفید: اپلیکیشن Balance برای اندروید منتشر شد

Whisk

Whisk

با Whisk می توانید نظم را به آشپزخانه خود بیاورید. این برنامه اجازه می دهد که دستورهای پخت غذا را، از اینترنت یا دیگر اپلیکیشن ها به این اپلیکیشن بیاورید. سپس به وسیله یک دکمه می توانید این دستور پخت غذا را به لیست خرید خود تبدیل کنید. حال می توانید به راحتی مواد لازم برای پخت غذای مورد نظر خود را بخرید. کاربران این اپلیکیشن نیز در انجمن های موجود در آن دستورپخت های مخصوص خود را قرار میدهند که درست کردن آنها نیز جالب است و می تواند تجربه ی بسیار خوبی باشد.

 

Woebot

اپلیکیشن Woebot

این اپلیکیشن رایگان، از تکنولوژی بات های چت به خوبی استفاده می کند. این اپلیکیشن به نوعی طراحی شده که می تواند احساسات شما را بررسی کند و نتایج جالی را به شما نشان دهد. شما نباید به جای یک روانشناس از آن استفاده کنید. بیشتر به چشم اپلیکیشنی که شما را از وضعیت روحی خودتان با خبر می کند از آن استفاده کنید. شما با استفاده از تمرین های درون اپلیکیشن و چک کردن دوره ای آن می توانید به حد مناسبی از آرامش روانی برسید. با این حال در صورت وجود مشکل خاص، حتما از یک روانشناس واقعی بهره ببرید!

 

Microsoft To Do

Microsoft To Do

مایکروسافت در سال های اخیر، همیشه عنوان منتشر کننده ی بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید و آی او اس را به خود اختصاص داده. اپلیکیشن Microsoft To Do ساده است و کاری که میخواهد بکند را انجام می دهد. بدون هیچ قابلیت اضافه و بدون استفاده ای. طراحی اپلیکیشن به گونه ای است که شما را از هر چیز حواس پرت کنی دور می کند. اگر نیاز به برنامه ای برای مدیریت تسک های خود دارید، به اپلیکیشن دیگری لازم نیست فکر کنید. Microsoft To Do بهترین انتخاب است.

 

Adobe Photoshop Sketch

اپلیکیشن های رایگان اندروید

Adobe Photoshop Sketch اپلیکیشن رایگانی است که امکان استفاده از ابزارهای با کیفیت برای کشیدن طرح و طراحی را به ما میدهد. شما می توانید از ابزارهایی که شبیه سازی مداد، خودکار یا ماژیک را انجام می دهند استفاده کنید و طرح خود را بکشید. این اپلیکیشن از تعداد زیادی از استایلوس های بلوتوثی مثل Wacom و Adonit پشتیبانی می کند. هدف این برنامه شبیه سازی کشیدن طرح بر روی کاغذ است. شما می توانید از براش ها و رنگ های موجود برای طراحی طرح خود استفاده کنید.

مطلب مفید: معرفی بهترین اپلیکیشن های استریم موزیک

Mint

اپلیکیشن Mint

مینت را می توان بهترین اپلیکیشن دخل و خرج معرفی کرد. درست است که نرخ های این اپلیکیشن به دلار است، اما به راحتی می توانید با آن کار کنید و مبلغ تومان را به دلار بنویسید! شما می توانید در این اپلیکیشن از خرج های خود مطلع شوید، ببینید که چقدر از دخل شما مانده و برای خرج آن مدیریت بهتری داشته باشید. چک های خود را بنویسید، اطلاعات و موجودی حساب خود را وارد کنید، یادآور مشخص کنید و واریزی ها را بنویسید. هر کار مربوط به حسابداری شخصی شما در این اپلیکیشن به رایگان قابل انجام است.

 


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپ ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.