در حال بارگذاری

اپلیکشین های ورزشی

بهترین اپلیکیشن های ورزشی 2021

ورزش کردن بدون هیچ برنامه ای کار مشکلی است. برای کسانی که با توجه به وضعیت کرونا ترجیح می دهند به باشگاه و کلاس های ورزشی نروند، اپلیکیشن های ورزشی بهترین گزینه است.

پیدا کردن روحیه برای شروع ورزش و ادامه دادن آن از سخت ترین کارهای ممکن است. این مساله برای شمایی که میخواهید در منزل تمرین کنید سخت تر و تکراری خواهد بود. معمولا اپلیکیشن های ورزشی به دو گونه هستند. اپ هایی که از طریق ویدئو و برنامه های آماده به شما تمرین می دهند و اپلیکیشن هایی که شما را مستقیما با مربی ارتباط می دهند. در ادامه به معرفی دسته های مختلف این برناهم ها و بهترین اپلیکیشن های ورزشی در سال ۲۰۲۱ می پردازیم.

طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

تمرین های کوتاه

وقتی زمان ندارید، اپلیکیشن هایی که تمرین هایی با مدت زمان کوتاه پیشنهاد می دهند بهترین گزینه هستند. اینکه روزانه ۶ یا ۷ دقیقه ورزش کنید هم می تواند برای سلامتی شما مفید باشد. اگر شما به تازگی ورزش را شروع کرده اید این بهترین گزینه است.

اپلیکیشن The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout با اختلاف زیادی بهترین اپلیکیشن در این دسته است. طراحی اپلیکیشن این برنامه موبایل کاملا رایگان به گونه ای است که طی مدت ۷ دقیقه تمرین هایی به شما می دهد. این تمرین ها متغیر بوده و هم از تمرینات سبک و سنگین تشکیل می شود. Onyx اپلیکیشن دیگری است که در این دسته از برنامه های موبایل قرار میگیرد. با این تفاوت که شما توانایی تمرین ۵ دقیقه ای نیز خواهید داشت. اگر شما از آخرین مدل های آیفون داشته باشید می توانید از قابلیت این اپلیکشین در رصد شما هنگام ورزش و اعلام اشتباهات حرکت هایتان استفاده کنید.

 

The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout

اپلیکشین های ورزشی

این اپلیکیشن ورزشی کاملا رایگان است. این اپلیکیشن تلاش می کند که ورزش را در برنامه روزانه شما قرار دهد. حتی اگر این تلاش منجر به ورزش در زمان کوتاهی مانند ۷ ۸ دقیقه در روز شما باشد. تمرینات این اپلیکیشن تلاش می کنند در مدت زمان کوتاهی ضربان قلب شما را به بالاترین حد ممکن برسانند. شما می توانید تمرین های بلند تر،‌ مانند ۱۶ تمرینات ۱۶ دقیقه ای را نیز در این اپلیکیشن تجربه کنید. The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout را می توان یکی از بهترین اپلیکیشن ورزشی نامید. سادگی کار و دقت بالای اطلاعات این اپلیکیشن بی نظیر است.

مطلب مفید: اپلیکیشن Balance برای اندروید منتشر شد

تمرین در زمان دلخواه

اپلیکیشن های این دسته کم نیستند. با این حال همگی آنها قیمت متفاوتی دارند و از نظر کیفیت نیز یکسان نیستند. برنامه های موبایلی که در این دسته معرفی خواهند شد یا از بهترین های آن ها هستند،‌یا قیمت کمی دارند و حتی رایگانند. استایل این اپلیکیشن های ورزشی متفاوت است و هر کدام برای کاری طراحی شده اند.

بهترین اپلیکیشن های این دسته، Shred, FitOn, Forte.fit, Keelo و Nike Training Club هستند. اپلیکیشن Keelo یکی از سنگین ترین اپلیکیشن های ورزشی است که به شما اجازه استفاده از دستگاه های ارزیابی ضربان قلب را نیز می دهد. قیمت استفاده از این اپلیکیشن ۱۲.۹۹ دلار در ماه است. بسیاری از استفاده کنندگان این اپلیکیشن،‌آن را در باشگاه ورزشی استفاده می کنند تا اطلاعات دقیق تری از هر تمرین و کاربرد آن داشته باشند.

 

FitOn: Fitness Workout Plans

اپلیکشین های ورزشی

Fiton اپلیکیشن دیگری است که می توان آن را به صورت رایگان استفاده کرد. با این حال با پرداخت سالانه ۶۹.۹۹ دلار می توانید از امکانات حرفه ای آن نیز استفاده کنید. شما در این اپلیکیشن می توانید تعداد دقیقه ای که میتوانید ورزش کنید و مقدار سختی را انتخاب FitOn: Fitness Workout Plansکنید. سپس برنامه برای شما ورزش مناسبی را تهیه خواهد دید. در این برنامه محتوای رایگان زیادی از جمله ویدئو های آموزشی ورزشی وجود دارد. امکان اتصال دستبند های سلامتی فیت بیت و گارمین در ساخت اپلیکیشن Fiton استفاده شده است. 

Shred

اپلیکشین ورزشی

اگر شما وسایل اولیه ورزشی در خانه داشته باشید، اپلیکیشن ورزشی Shred بهترین انتخاب ممکن است. در ساخت اپلیکیشن Shred امکان انتخاب هدف شما مشخص شده است. میخواهید لاغر شوید؟ یا بدنی عضله ای داشته باشید؟ انتخاب کنید و برنامه ای مناسب با آن دریافت کنید. این برنامه کاملا رایگان است. با این حال اگر میخواهید از امکانات حرفه و ای و کامل این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم است ماهیانه ۱۲.۹۹ دلار یا سالیانه ۹۹.۹۹ دلار پرداخت کنید.

مطلب مفید: اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse


اپتو و قابلیت انتشار در مارکت ها

تمامی اپ های ساخته شده در اپلیکیشن ساز اپتو توسط کاربران در ماکت های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار منتشر می شوند. اپ ساز اپتو توسط مارکت ها شناخته شده و مورد پذیرش است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.