در حال بارگذاری

مایکروسافت در حال ساخت dark mode برای Search ویندوز 10 است

در ویندوز 10، همیشه می‌توانید بین تم‌های تیره و روشن جابه‌جا شوید و حتی تصمیم بگیرید که برنامه‌ها تم dark mode را داشته باشند یا خیر. تغییر تم در ویندوز 10 بر برنامه‌های داخلی، تنظیمات، نوار وظیفه، مرکز اعلان‌ها، ویژگی‌های داخلی مانند File Explorer و منوی زمینه نیز تأثیر می‌گذارد.

تقریباً همه برنامه ها از dark mode پشتیبانی می کنند. لیست برنامه هایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند شامل فروشگاه مایکروسافت، امنیت ویندوز، تلفن شما، ساعت، ماشین حساب و غیره میشود.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

برخی از برنامه‌های شخص ثالث نیز از dark mode ویندوز 10 پشتیبانی می‌کنند، اما یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها جستجوی ویندوز است که همچنان از پس‌زمینه سفید روشن استفاده می‌کند.
این موضوع باعث بوجود آمدن مشکلات سازگاری با dark mode در ویندوز 10 شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که مایکروسافت بالاخره یک بروزرسانی جدید سمت سرور ارائه می‌کند تا پشتیبانی حالت تاریک را برای Search ویندوز فعال کند. همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، نتایج Search ویندوز اکنون در یک پس زمینه تاریک ظاهر می شوند.

dark mode
طبق آزمایش‌های ما، به نظر می‌رسد این بروزرسانی برای ویندوز 10 نسخه 2004، نسخه 20H2، نسخه 21H1 و نسخه‌های جدیدتر منتشر می‌شود.

dark mode برای Search ویندوز 10 از یک پس‌زمینه سیاه استفاده می‌کند و شبیه پنجره Search ویندوز 11 نیست. برخلاف ویندوز 11، Search ویندوز 10 دارای اجزای WinUI یا گوشه‌های گرد نیست و این قابلیت منحصراً برای ویندوز 11 میباشد.

مثل همیشه، اگر می‌خواهید حالت تاریک را برای Search ویندوز و قسمت های دیگر در برنامه ها امتحان کنید، Settings > Personalization > Colors را باز کنید و به سادگی «dark» را انتخاب کنید.

این بروزرسانی هنوز به صورت مرحله‌ای در حال انتشار است و ممکن است در همه دستگاه‌ها نمایش داده نشود.

ویندوز 11 منتشر شد – دانلود ویندوز 11

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.