در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Photos

طراحی اپلیکیشن Photos در ویندوز 11 رونمایی شد

پیش از انتشار ویندوز در تاریخ ۵ اکتبر، مایکروسافت در حال بروزرسانی طراحی اپلیکیشن های ویندوزی است تا حال و هوای آنها را نزدیک به رابط کاربری موجود در ویندوز ۱۱ کند. پیش از این از طراحی جدید اپلیکیشن های Paint و snipping Tool صحبت کرده بودیم. حال طراحی اپلیکیشن Photos در ویندوز 11 نیز به نمایش گذاشته شده. در این طراحی سعی شده تا مرتب کردن تصاویر، پیدا کردن وآنها و ویرایششان راحت تر از قبل باشد.

ساخت اپلیکیشن جدید Google Photos برای آیفون به اتمام رسید

برخلاف Windows Photos Viewer، اپلیکیشن جدید Photos برای کار کردن با فضای ابری مایکروسافت طراحی شده است و می تواند بصورت real time عکس ها را در این فضای ابری ذخیره سازی نماید. همچنین می توانید به وسیله این اپلیکیشن،‌به عکس های خود که در این سرویس ابری ذخیره سازی شده دسترسی داشته باشد و در دیگر دستگاه های خود آنها را Sync نمایید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده و برای کار با دستگاه های لمسی بهینه سازی شده است.

طراحی اپلیکیشن Photos

با اینکه طراحی اپلیکیشن Photos در نسخه 11 ویندوز دچار تغییراتی شده، اما سعی شده که هسته ی این طراحی با دیگر نسخه های پیشین این اپلیکیشن یکسان باشد. این مساله به این دلیل انجام شده که کاربرانی که به استفاده از اپلیکیشن های قبلی Photos عادت کرده اند دچار مشکل نشوند. در حال حاضر قابلیت های ساده ای برای ویرایش عکس در این برنامه تعبیه شده است. از جمله ی این قابلیت ها می توان به کراپ کردن، چرخاندن تصویر و دیگر عملیات ساده ای که برای ویرایش تصویر مورد نیاز است اشاره کرد.

طراحی اپلیکیشن MS Paint در ویندوز ۱۱ تغییر کرد

قابلیت های ویرایش تصویر در این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده اند که دستگاه های لمسی به راحتی بتوانند از آنها استفاده کنند و به نظر می رسد که مایکروسافت در تلاش است تا دستگاه های لمسی بسیاری را با سیستم عامل ویندوز ۱۱ به بازار معرفی نماید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.