در حال بارگذاری

اپلیکیشن جدید Google Photos

ساخت اپلیکیشن جدید Google Photos برای آیفون به اتمام رسید

نسخه اپلیکیشن جدید Google Photos برای آیفون منتشر شد. در این نسخه، امکانات جدیدی به نسخه آی او اس این اپلیکیشن اضافه شده که باعث شده این اپلیکیشن بسیار بهتر از گذشته شود. این نسخه روز دوشنبه گذشته در صفحه پشتیبانی گوگل فوتوز معرفی شده بود.

ساخت اپلیکیشن | ساخت اپلیکیشن آی او اس | اپ ساز اپتو

در این نسخه ابزارهای پیشرفته ادیت عکس و فیلم به Google Photos اضافه شده که پیش از این تنها برای تعدادی از گوشی های با قدرت پردازنده بالا در اندروید وجود داشت. این ابزارها به کمک هوش مصنوعی و machine learning به بهبود تصاویر کمک می کنند. گوگل در ادامه بیان داشته که امکانات بیشتری در حال آمدن به نسخه IOS این اپلیکیشن است و به زودی آنها را نیز خواهیم داشت.

ابزار مدیریت حافظه Google Photos منتشر شد

ابزار ادیت و ویرایش ویدئو در اپلیکیشن جدید Google Photos نیز اضافه شده که امکان برش تصویر، stabilizing، تغییر ابعاد فیلم ها و تغییر بسیاری از ویژگی های تصویر مانند رنگ و کنتراست را به ما می دهد. لازم به ذکر است که این امکانات بعد از پیشرفت هایی که در نسخه 15 IOS معرفی شد قابل استفاده است و برای استفاده از آنها لازم است که گوشی شما به آخرین نسخه از سیستم عامل آی او اس بروزرسانی شود.

اپلیکیشن جدید Google Photos

گوگل لنز به وب اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

به روزرسانی نسخه جدید IOS به زودی برای دارندگان گوشی های شرکت اپل منتشر خواهد شد. از امکانات جدید دیگر اپلیکیشن گوگل فوتوز که در نسخه 15 سیستم عامل IOS در دسترس خواهد بود به متن های زنده و اضافه کردن حالت سینماتیک به تصاویر می توان اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021

متن های زنده یا Live Text از امکانات جدید سیستم عامل IOS 15 است که به کمک آن، بدون هیچ نرم افزار اضافه ای و تنها با دوربین گوشی می توانیم عکسی را از متنی، برای مثال بر روی تخته وایت برد بگیریم و سپس آن متون را به صورت متون واقعی استفاده کنیم. برای مثال می توانیم آنها را کپی یا ویرایش کنیم. این امکان برای استفاده بر روی تصاویری که در حال حاضر گرفته ایم و در گوشی ما هستند نیز وجود دارد. بنابر گزارش اپل، این قابلیت در ابتدا با پشتیبانی از هفت زبان منتشر خواهد شد و به مرور زبان های دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. متاسفانه زبان فارسی از ابتدا در این قابلیت پشتیبانی نخواهد شد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.