در حال بارگذاری

Google Photos

ابزار مدیریت حافظه Google Photos منتشر شد

ابزار مدیریت حافظه Google Photos منتشر شد. شما به کمک این ابزار می توانید عکس هایی که تار هستند یا مشکل دارند را پیدا کرده و به راحتی حذف کنید. این ابزار بعد از تغییر سیاست های گوگل در ارائه فضای نامحدود در اپلیکیشن گوگل فوتوز منتشر شده.

طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی با اپ ساز اپتو

مدتی پیش گوگل اعلام کرد که به زودی، امکان آپلود عکس بصورت نامحدود را از اپلیکیشن Google Photos حذف خواهد کرد. همین مساله باعث شده که مدیریت تصاویر در این فضای ابری اهمیت پیدا کند. حال گوگل به کمک این ابزار می خواهد کاربران را از شر عکس هایی که مشکل دارند و تار هستند و فضای ذخیره سازی گوگل فوتوز آنها را اشغال کرده راحت کند.

گوگل لنز به وب اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

این ابزار تصاویری که ممکن است شما نخواهید را مرتب سازی کرده و به شما نمایش می دهد. این عکس ها شامل عکس های تار و غیرقابل مشاهده و یا تصاویری است که حجم زیادی را گرفته اند. برای رفتن به این ابزار برنامه را باز کنید، بر روی تامبنیل اکانت خود کلیک کنید و Account Storageرا انتخاب کنید و سپس به Back up & Sync بروید. حال Manage Storage را انتخاب کرده و از این ابزار استفاده کنید.

گوگل فوتوز

بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021

شما می توانید از بین عکس های بزرگ، فیلم های حجیم، عکس های تار، اسکرین شات ها و… انتخاب کرده و تصاویری که لازم ندارید را پاک کنید. لازم به ذکر است که تصاویری که قبل از June 1st سال 2021 آپلود شده باشند به عنوان 15 گیگ فضای Google Photos شما حساب نشده و تصاویری که از این تاریخ به بعد آپلود شوند در این محدودیت حجمی محاسبه می شوند.

مشکل کرش کردن اپلیکیشن های اندروید حل شد

اگر شما هم تصاویر خانوادگی ای دارید که بر روی هاردتان فضای زیادی را به خود اختصاص داده، و همیشه از پاک شدن آنها یا خراب شدن هاردتان می ترسید، می توانید از این فرصت چند روزه استفاده کرده و تمامی آنها را بر روی Google Photos آپلود کنید.


اپ ساز اپتو:

تمامی اپ های ساخته شده در اپتو توسط کاربران در ماکت های معتبری چون گوگل پلی و کافه بازار منتشر می شوند. اپلیکیشن ساز اپتو توسط مارکت ها شناخته شده و مورد پذیرش است.

ساخت اپلیکیشن با اپ ساز اپتو

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.