در حال بارگذاری

بهترین اپلیکیشن های عکاسی

بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021

بعد از سال‌ها گرفتن عکس‌های بی‌کیفیت با دستگاه‌های تلفن همراه، سرانجام در نقطه‌ای هستیم که تلفن‌های هوشمندمان قادرند از برخی دوربین‌های DSLR عکس‌های بهتری بگیرند. پلی استور درها را برای بسیاری اپلیکیشن‌های مختلف جهت گرفتن، ویرایش، و ذخیره عکس‌ها باز کرده است که از یک نظر به عنوان یک فضای ذخیره سازی دیجیتال عمل می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021 می پردازیم.

طراحی اپلیکیشن | ساخت اپلیکیشن آیفون و اندروید | اپلیکیشن ساز اپتو

ProCam X، تنظیمات در سطح حرفه‌ای

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی

‏ ProCam X قادر است با ارائه یک سری از قابلیت ها، پتانسیل دوربین گوشی هوشمند شما را به سرحد خود برساند. این اپلیکیشن با ارائه کنترل‌های حرفه‌ای مثل ISO ، تعادل رنگ سفید و حتی برچسب‌گذاری جغرافیایی امکان کنترل جنبه‌های مختلف تصویرتان را فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس های RAW بگیرید، که تصویر ویرایش شده بهتری را نسبت به حالت عادی به شما می‌دهد.

گوگل لنز به وب اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

Adobe Lightroom، مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید

بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی

این اپلیکیشن را می توان به جرات یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی نام برد. پس از این که عکس گرفتید، احتمال این وجود دارد که بخواهید آن را ویرایش کنید. شما می‌توانید با Adobe Lightroom، ویرایش های کوچکی را بر روی عکس های خود انجام دهید، همچنین می توانید سطح ادیت خود را بالاتر برده و همچون یک حرفه‌ای ویرایش کنید. حتی Adobe یک دوربین سطح داخلی دارد تا Lightroom به یک راه‌ همه جانبه مورد نیازتان برای عکاسی با تلفن همراه تبدیل شود.

معرفی بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب در سال ۲۰۲۱

Google Photos، از همه چیز پشتیبانی بگیر

بهترین اپلیکیشن های عکاسی

برای کسانی که بیشتر به پشتیبان گرفتن مطمئن از عکس‌های خود اهمیت می دهند و کمتر به ویرایش حرفه‌ای عکس هایشان می پردازند، تنها گزینه واقعی Google Photos است. این اپلیکیشن خود برخی از قابلیت‌های اساسی ویرایش عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این در حالی است که امکاناتی در زمینه اینکه خود اپلیکیشن تشخیص می دهد بهترین حالت نمایش عکس شما چیست را نیز ارائه می دهد. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی عکس شما را بررسی کرده، رنگ، نور و سایه آن را ادیت کرده و به شما تحویل می دهد. بعلاوه، شما آلبوم‌های هوشمند خودکار، کتاب‌های عکس دریافت خواهید کرد و می‌توانید آلبوم‌های به اشتراک‌گذاشته شده را در چند ثانیه ایجاد کنید.

 

FiLMiC Pro، ضبط حرفه‌ای فیلم

بهترین اپلیکیشن های عکاسی

این اپلیکیشن را نمی توان به درستی در قسمت بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی قرارداد، با این حال به دلیل اینکه عملکرد آن به دوربین مربوط است، در این دسته بندی آورده ایم. دوربین‌های گوشی‌های هوشمندمان امروز بیشتر از هر زمان دیگری قدرتمند هستند و ما فقط راجب عکس گرفتن صحبت نمی‌کنیم. با استفاده از اپلیکیشنی مثل FiLMiC Pro می‌توانید فیلم‌هایی در سطح حرفه‌ای بگیرید و کنترل کاملی بر روند ویرایش آن داشته باشید. کسانی که قبلاً با ضبط فیلم بر روی DSLR آشنایی داشته‌اند، در هنگام استفاده از این اپلیکیشن هیچ مشکلی نخواهند داشت و می توانند به راحتی شروع به کار کنند.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.