در حال بارگذاری

بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب

معرفی بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب در سال ۲۰۲۱

درحالی که اپلیکیشن گوگل جستجوی سریع چیزهایی که میخواهید را آسان می‌کند، اما مرورگر شماست که وظیفه سنگین ارائه مطلب در محیط وب را به دوش می کشد. برخی از این اپلیکیشن های مرورگر وب چنان قدرتمند شده‌اند که می‌توانید افزونه نیز نصب کنید، البته بعضی از مرورگرها بر روی بحث امنیت تمرکز دارند و سعی می کنند امن ترین محیط وب گردی را برای شما فراهم کنند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب می پردازیم.

نیاز به ساخت اپلیکیشن خودت داری؟ با اپلیکیشن ساز اپتو، بدون کد نویسی اپ بساز

Brave Privacy Browser، سریع و خصوصی

بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب

با اینکه تبلیغات باعث ادامه کار بسیاری از وب سایت های بزرگ می شود، اما هنگام خواندن مقالات و استفاده از وب سایت ها آزاردهنده هستند. با داشتن مرورگری مانند Brave، مطمئن باشید که بهترین مرورگر در زمینه بلاک کردن تبلیغات را دارید. این مرورگر برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس، ویندوز و Mac OS ساخته شده است و می توانید به صورت رایگان از مارکت های اپلیکیشن و وب سایت بریو دانلود کنید.

استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن | آیا این کار به صرفه است؟

 

Samsung Internet Browser، بهبود یافته با افزونه ها

بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب

سرانجام مرورگر سامسونگ چند سال پیش برای بار اول در Play Store ظاهر شد و تقریبا بیشتر از هر چیز دیگری که پیدا کنید، قدرتمند است. اما در تکمیل قابلیت های امنیتی، سامسونگ به شما اجازه می دهد که از نرم افزارهای شرکت های دیگری که شبیه به افزونه هستند و مثل افزونه عمل می کنند استفاده کنید. اگر از قبل دستگاه سامسونگ داشته باشید و از این مرورگر استفاده کنید ، ویژگی های بیشتری را خواهید داشت که در جاهای دیگر در دسترس نیستند ، مانند یکپارچه سازی با Gear VR و موارد دیگر.

برترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

Google Chrome، قابل اعتماد

دانلود گوگل کروم

‏ Google Chrome را می توان انتخاب قطعی و اول بسیاری دانست و این مساله دلیل بسیار خوبی دارد. گوگل کروم از بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب در موبایل و کامپبوتر است. این مرورگر کار خودش را به درستی و به بهترین شکل انجام می دهد. گوگل به طور خستگی‌ناپذیر تلاش کرده است تا ویژگی‌های جدید همراه با طراحی جدید و قابل درکی در برنامه موبایل خود ارائه دهد.

ساخت وب اپلیکیشن

هنگام استفاده از Chrome، تقریباً همه ویژگی­های کامپیوتر را در اپلیکیشن موبایل خود خواهید داشت ، از جمله این قابلیت ها می توان به همگام‌سازی  اشاره کرد. شما با این قابلیت می توانید خواندن مطلبی را در گوشی خود شروع کنید و بعد آن را به کامپیوتر شخصی خود بفرستید و ادامه مطلب را از آنجا بخوانید.

Mozilla Firefox، مرور پیشرفته

بهترین مرورگر موبایل

‏ Firefox در حال حاضر یکی پر طرفدارترین مرورگر وب برای کامپیوتر ها است. پس چرا مرورگر تلفن همراه آن را  امتحان نکنیم؟ در این اپلیکیشن به صورت داخلی اد بلاکر استفاده شده. همچنین از ابزارهای تامین امنیت مرور وب نیز برای امن کردن وب گردی شما استفاده شده است. شما می توانید از اکستنشن های مختلف فایرفاکس بر روی این مرورگر بهره ببرید.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.