در حال بارگذاری

قوانین واتسپ

واتسپ هشدار داد | موعد قبول کردن قوانین واتسپ نزدیک است

هنوز هم بسیاری از کاربران شرایط واتسپ را قبول نکرده اند. شرایط و قوانین جدید این اپلیکیشن پیام رسان بزرگ، چند ماه پیش تغییراتی کرد و باعث نگرانی کاربران شده بود. این مساله باعث شد بسیاری از کاربران به فکر مهاجرت از این اپلیکیشن بی افتند. حال به نظر می رسد که فیسبوک به فکر هشدار کاربران، برای قبول کردن قوانین واتسپ از تاریخ 15 ماه می افتاده است.

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی اپلیکیشن آیفون | اپلیکیشن ساز اپتو

بیشتر این تغییرات مربوط به راه هایی است که کسب و کارها با مشتریان در تماس هستند. از زمان معرفی این تغییرات در ماه ژانویه، کاربران نگرانی هایی در مورد اطلاعاتی که قرار است با فیسبوک، شرکت مادر واتسپ، به اشتراک گذاشته شود دارند. البته باید به این مساله اشاره کرد که کاربران زیادی نیز این قوانین و شرایط واتسپ را قبول کرده اند. برای کسانی که این شرایط و قوانین را قبول نکرده اند، امکانات اپلیکیشن واتسپ به صورت تدریجی بسته خواهد شد.

آموزش تماس صوتی و تصویری در نسخه کامپیوتر Whatsapp

اولین امکاناتی که از بین خواهد رفت، امکان دیدن لیست مخاطبین و چت ها خواهد بود. بعد از این نیز امکانات تماس تصویری و ارسال پیام نیز از بین خواهد رفت. با این حال حساب کاربری شما پاک نشده و هر زمان که مایل باشید می توانید قوانین و شرایط واتسپ را قبول کنید.

زمانی که در ماه ژانویه، شرکت فیسبوک مساله مربوط به شرایط و قوانین جدید را معرفی کرد، بسیاری از کاربران از واتسپ مهاجرت کردند و شروع به استفاده از اپلیکیشن های امن تری مثل واتسپ و تلگرام کردند. با این حال، واتسپ هنوز هم پرطرفدار ترین و پر کاربرترین پیام رسان گوشی های هوشمند است.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

طی چند ماه گذشته، واتسپ همیشه به این مساله اشاره کرده که کاربران نگرانی بی موردی دارند و اطلاعات به شکل بدی برای آنها منتشر شده. پیام های واتسپ به صورت دو طرفه رمزنگاری می شود و تنها بر روی دستگاه مبدا و مقصد قابل خواندن است. اطلاعات تایید شده که قرار است به اشتراک گذاشته شود شامل موارد زیر می شود:

  • شماره تماس و اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام از شما گرفته خواهد شد.
  • اطلاعات مدل تلفن همراه شما از جلمه شرکت سازنده، مدل و…
  • آی پی آدرس که می توان از روی آن اطلاعات مکانی کاربر را مشخص کرد
  • تمامی پرداخت ها و اطلاعات مالی که بر روی بستر واتسپ انجام شده است

مورد آخر در آمریکا و اروپا، به دلیل قوانین موجود انجام نخواهد شد و تنها برای کشورهای دیگر است.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.