در حال بارگذاری

HalloApp

ساخت اپلیکیشن جدید HalloApp توسط برنامه نویسان سابق Whatsapp

برنامه نویسان سابق واتسپ در اقدامی تازه، اپلیکیشن جدید HalloApp را برای رقابت با واتسپ و فیسبوک منتشر کردند. این اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی جدید بوده که برخلاف فیسبوک، به اطلاعات کاربران دسترسی نخواهد داشت و همه چیز در آن امن تر خواهد بود.

هزینه ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز اپتو

این اپلیکیشن که به طور مستقیم برای به چالش کشیدن فیسبوک معرفی شده توسط Neeraj Arora و Michael Donohue، که از سازندگان واتسپ و کارمندان پیشین فیسبوک هستند ساخته شده است. این دو نفر در معرفی این اپلیکیشن اعلام کرده اند که این اپلیکیشن برای این ساخته شده که بتواند هر کاری را انجام دهد و تنها برای رقابت با فیسبوک منتشر نشده. از همین رو کاملا با فیسبوک متفاوت است.

آموزش تماس صوتی و تصویری در نسخه کامپیوتر Whatsapp

این اپلیکیشن هیچ تبلیغاتی نخواهد داشت و خبری از بات ها، لایک، فالور و … نیست. همچنین این اپلیکیشن بر فعالیت کاربران نظارت نخواهد کرد و اطلاعاتی از آنها جمع آوری نمی کند.

HalloApp

این اپلیکیشن از چهار تب اصلی هوم، که فیدی مانند صفحه ی هوم اینستاگرام است، چت های گروهی، چت های تکی و تنظیمات تشکیل شده است. این اپلیکیشن بسیار مینیمال بوده و خبری از الگوریتم های هوشمند برای کاوش در اطلاعات کاربران و نمایش فید هوشمند ندارد. HalloApp  در حال حاضر در پلی استور موجود بوده و به سادگی قابل نصب است. این برنامه برای سیستم عامل آی او اس نیز منتشر شده و کاربران آیفون نیز می توانند آن را نصب نمایند.

ساخت اپلیکیشن با اپتو | ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی

در مورد کسب درآمد این اپلیکیشن، از آنجایی که این اپلیکیشن نمی خواهد تبلیغی به شما نشان دهد سوالاتی از برنامه نویسان آن شد. آنها پاسخ داده اند که قرار است با دریافت مبلغ ناچیزی از کاربران، امکانات ویژه ای به آنها بدهند. کسب درآمد این اپلیکیشن تنها از طریق درآمد کسب شده از این مبالغ خواهد بود و هیچ پلن مالی ای برای فروش اطلاعات کاربران یا نشان دادن تبلیغ در آینده نخواهند داشت.

در وب سایت این اپلیکیشن اطلاعات کاملی در مورد نحوه کار با این اپلیکیشن ارائه شده است. از دیگر امکاناتی که برای این اپلیکیشن معرفی شده مخفی بودن چت ها از برنامه نویسان و مالکان اپلیکیشن و رمزنگاری دوطرفه پیام ها است که این مساله می تواند برای طرفداران امنیت در حوزه فضای مجازی خوشحال کننده باشد. همچنین به دلیل عدم وجود مکانیزم لایک و فالور، هیچ اینفلوئنسری در این شبکه کاربران را آزار نخواهد داد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.