در حال بارگذاری

بتاواتساپ

نسخه بروزشده بتاواتساپ امکان پشتیبانی از چند دستگاه را اضافه کرده است

نسخه بروزشده بتاواتساپ چند ویژگی جدید و تغییرات جدیدی را برای کاربران اپلیکیشن اندروید و آیفون و همچنین وب اپ ها اضافه کرده است.

همانطور که توسط WABetaInfo گفته شده است، در میان تغییرات بوجود آمده یک رابط کاربری جدید برای صفحه تماس ایجاد شده است. به نظر می رسد این تغییر بیشتر شبیه صفحه مخاطبینی است که از موبایل های Google یا Samsung خود در برنامه های مجازی متفاوتی آنها را پیدا می کنید، یعنی یک عکس در بالای صفحه آنها قرار دارد و روش های تماس مستقیماً در زیر آنها و همچنین رسانه ها و پیوندها هم قابل نمایش هستند.

چرا چند دستگاهی در واتسپ به مشکلی غیرقابل حل تبدیل شده؟

این تغییر جدید با چیدمان فعلی متفاوت است و تغییرات در نسخه جدید بتاواتساپ به این صورت است که رسانه ها و پیوندها را در زیر عکس و روش های تماس در قسمت پایین تر قرار میگیرد و دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.

بتاواتساپ

علاوه بر این، بتاواتساپ گزینه‌هایی برای اضافه کردن تایمر برای پیام‌های خوانده نشده را نیز اضافه کرده است. اکنون کاربران می توانند علاوه بر تایمر 7 روزه، 24 ساعته یا 90 روز را نیز انتخاب کنند و به کاربران امکان کنترل بیشتری بر روی مکالمات خود را می دهد.
با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه برای نسخه جدید بتاواتساپ، کاربرانی که در نسخه قبلی شاهد اعلان‌هایی بودند که به آنها هشدار می‌داد کد امنیتی برای مخاطبینی که از این ویژگی استفاده می‌کنند تغییر کرده است دیگر در بروزرسانی جدید بتاواتساپ با این موارد روبه رو نمیشوند، بنابراین هر زمان که لیست دستگاه‌های مرتبط بروزرسانی شود پیام‌های شما دیگر با اعلان‌ها بمباران نمی‌شوند.

قابل ذکر است، برخی از ویژگی‌هایی که اخیراً مشاهده شده‌اند به نظر نمی‌رسد بخشی از این بروزرسانی باشند، مانند زمان طولانی برای حذف پیام‌ها در چت یا اضافه شدن پشتیبانی Novi که می‌تواند استفاده از واتس‌اپ را به مناطق بیشتری به جز هند و برزیل برساند.

7 نکته و تکنیک برای یادگیری ساخت اپلیکیشن با فلاتر در سال 2021

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.