در حال بارگذاری

چت تصویری گروهی

واتسپ امکان اضافه شدن به چت تصویری گروهی را برای کاربران فراهم کرد

با وجود اتفاقاتی که در ابتدای سال برای واتسپ پیش آمد، هنوز هم این اپلیکیشن یکی از پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن های پیام رسان است. در این مدت واتسپ تلاش داشته تا امکانات زیادی را به اپلیکیشن خود اضافه کند و کاربران را ترقیب به استفاده و عدم کوچ از این پلتفرم نماید. حال کاربران می توانند با قابلیت جدید این اپلیکیشن، اضافه شدن به چت تصویری گروهی، در هنگام برقرار بودن مکالمه را نیز امتحان کنند.

هزینه ساخت اپلیکیشن | اپلیکیشن ساز اپتو

امکان برقراری تماس تصویری گروهی پیش از این نیز در اپلیکیشن واتسپ وجود داشت. با این وجود اگر شما می خواستید در هنگام برقرار بودن یک مکالمه تصویری گروهی به آن اضافه شوید، نمی توانستید این کار را انجام دهید. حال با بروزشدن این اپلیکیشن، این قابلیت مهم نیز به چت تصویری گروهی واتسپ اضافه شده است.

چت تصویری گروهی

این بروزرسانی هنوز برای کاربران به صورت هماهنگ فعال نشده است و انتظار می رود که طی چند روز آینده، تمامی کاربران بتوانند از این قابلیت در بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتسپ استفاده نمایند. از دیگر قابلیت های معرفی شده در این بروزرسانی، امکان رفتن از یک مکالمه تصویری گروهی و برگشتن دوباره به آن است. شما همچنین می توانید قبل از اتصال به چت تصویری گروهی، افراد موجود در این مکالمه تصویری را مشاهده نمایید. همچنین امکان مشاهده تمام دعوت شده ها به این مکالمه، حتی در صورت اضافه نشدن به آن را مشاهده نمایید. این مساله باعث می شود که وارد مکالمه ناخواسته نشوید.

چرا هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن بالاست؟

مراحل ساخت اپلیکیشن واتسپ به این شکل بوده که ابتدا قابلیت ها به نسخه ی بتا این اپلیکیشن اضافه شده، سپس پس از بررسی نهایی، عدم وجود باگ و تست کامل، به نسخه اصلی و عمومی واتسپ اضافه می شوند. شما می توانید اپلیکیشن واتسپ را به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم های معتبر، از جمله اندروید، آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک او اس دانلود و استفاده نمایید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.