در حال بارگذاری

پیام های یک بار قابل دیدن

پیام های یک بار قابل دیدن به Whatsapp اضافه شد

پس از اینکه Whatsapp و فیسبوک خطر از دست دادن کاربر و مهاجرت آنها به سمت دیگر پیام رسان ها را دیدند شروع به اضافه کردن قابلت های زیادی در این اپلیکیشن کردند. واتسپ طی چند ماه گذشته همواره در حال بهبود کاربری اپلیکیشن خود، و اضافه کردن قابلیت های جدید بوده. حال قابلیت جدید پیام های یک بار قابل دیدن یا View Once messages به این اپلیکیشن اضافه شده. این قابلیت کنترل بیشتری به کاربران در زمینه محتوایی که ارسال می کنند داده است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون کد نویسی | ساخت اپلیکیشن ووکامرس

پس از مدت کوتاهی که این قابلیت در نسخه ی بتا و آزمایشی واتسپ تست شد، حال در ساخت اپلیکیشن جدید این شرکت نیز در آن استفاده شده اس. به نظر نمی رسد که از معرفی اولیه این قابلیت در ماه جولای در نسخه آزمایشی تغییر زیادی صورت گرفته باشد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که پیام هایی را بفرستند که تنها یک بار توسط مخاطب قابل دیدن و یا بازکردن باشد. واتسپ در توضیحات این قابلیت گفته است که این قابلیت برای کاربران از جهتی مفید است که می خواهند اطلاعات حساسی را برای کسی بفرستند. برای مثال رمز وای فای یا عکس از لباسی که به تازگی خریده اند و نظر کسی را در مورد آن می خواهند. با این حال این قابلیت یک مشکل بزرگ دارد. شما می توانید از محتوای این پیام ها اسکرین شات بگیرید.

آموزش تماس صوتی و تصویری در نسخه کامپیوتر Whatsapp

این قابلیت در نسخه ی جدید واتسپ موجود است و کاربران در سراسر جهان به ترتیب به این نسخه بروز می شوند و احتمال می رود که تا هفته آینده، همه کاربران این نسخه را برای دانلود در دسترس داشته باشند. لازم به ذکر است که کاربرانی که از نسخه های قدیمی تر واتسپ استفاده می کنند نیز توانایی باز کردن این پیام ها را دارند، اما برای ارسال پیام های یک بار قابل دیدن لازم است که نسخه ی جدید واتسپ، که با این قابلیت منتشر شده است را دانلود و نصب نمایند. این قابلیت در پیام های شخصی و گروه های چت قابل استفاده است و از این نظر محدودیتی ندارد.

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای سامسونگ تغییر کرد

یکی از خواسته هایی که کاربران پس از انتشار این قابلیت از واتسپ درخواست کرده اند، جلوگیری از گرفتن اسکرین شات در پیام های یک بار قابل دیدن است. همچنین عده ای دیگر درخواست داشته اند که نوتیفیکیشنی مبنی بر اینکه طرف مقابل از پیام یک بار قابل دیدن آنها اسکرین شات گرفته باشد برای آنها به نمایش دربیاید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.