در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Google Messages

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای سامسونگ تغییر کرد

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای گوشی Galaxy S21 سامسونگ تغییر کرد و به طراحی One UI سامسونگ نزدیک شد. این مساله پس از این شکل گرفت که سامسونگ تصمیمی گرفت از اپلیکیشن مسیج خود در S21 بصورت پیشفرض استفاده نکند و به سراغ گوگل مسیجز برود.

قابلیت ضبط تماس به اپلیکیشن تلفن اندروید اضافه شد

این مساله جزئی از سیاست گوگل برای ایجاد یک اکوسیستم کلی میان گوشی های اندروید، برای پیام رسانی است. این مساله در گوشی های آیفون و سیستم عامل IOS در اپلیکیشن iMessage ایجاد شده. با این حال به دلیل اینکه هر شرکتی تغییراتی در اندرویدی که روی دستگاه های خود نصب می کند ایجاد می کند، این امکان در گوشی های اندروید ممکن نبود. حال گوگل به فکر حل این مشکل افتاده.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

این بروزرسانی طراحی اپلیکیشن Google Messages بصورت جهانی برای کاربران گوشی های Galaxy S21 منتشر شده است. هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی چه زمانی برای دیگر گوشی های جدید سامسونگ که ارزانتر هستند، مثل A52 و A72 اضافه خواهد شد. با این حال انتظار می رود که به زودی شاهد منتشر شدن این بروزرسانی برای دستگاه های دیگر شرکت سامسونگ منتشر شود.

طراحی اپلیکیشن Google Messages

برترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

همچنین انتظار می رود که با بروزرسانی های سیستم عامل، در گوشی های قدیمی تر این شرکت نیز، Google Messages بصورت پیشفرض نصب و جایگزین نرم افزار پیام رسان پیشفرض سامسونگ شود.

هدف گوگل از شروع این همکاری با سامسونگ مشخص است. گوگل مدتی است در حال بررسی و فکر به این مساله است که چگونه می تواند یک اکوسیستم پیام رسان داخلی را بین کاربرانش جا بیاندازد. به نظر می رسد انتخاب سامسونگ به این دلیل است که شرکت های دیگر تولید کننده اندروید جدیدتر و کوچک تر از این شرکت هستند و احتمال می رود با این اتفاق، شرکت های دیگر راحت تر این مساله را قبول کنند و از اپلیکیشن پیام رسان پیشفرض گوگل در گوشی های خود استفاده کنند.

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..


ساخت اپ اختصاصی با طراحی اپلیکیشن ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.