در حال بارگذاری

انتقال چت واتساپ

قابلیت انتقال چت واتساپ از ios به اندروید ، به گوشی های پیکسلی می آید

در آگوست امسال، واتس‌اپ قابلیت انتقال چت از آیفون به گوشی‌های اندروید را معرفی کرد. قابلیت انتقال چت واتساپ در ابتدا فقط در بهترین گوشی های سامسونگ در دسترس بود اما اکنون به همه تلفن های پیکسلی از جمله پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو نیز اضافه شده است.

ساخت اپلیکیشن آی او اس

نحوه انتقال چت واتساپ

اگر گوشی گوگل پیکسل دارید  می توانید به راحتی تاریخچه چت WhatsApp خود را از آیفون خود به گوشی های گوگل پیکسل انتقال دهید. برای شروع، به یک کابل USB-C نیاز دارید. بعد از اتصال دو گوشی به یکدیگر، از شما خواسته می شود تا یک کد QR را در آیفون خود اسکن کنید تا فرآیند انتقال آغاز شود.

پس از اتمام اسکن کد QR، همه مکالمات و رسانه‌های شما به تلفن Pixel منتقل می‌شوند. اگر در اسکن کد QR مشکل دارید، می‌توانید با باز کردن واتس‌اپ در اپلیکیشن آیفون خود و رفتن به تنظیمات > چت‌ها > انتقال چت به اندروید، فرآیند انتقال را نیز آغاز کنید.

آیا انتقال اطلاعات بصورت امن انجام میشود؟

تمام اطلاعات شما در طول فرآیند انتقال چت واتساپ محافظت می شوند، به این معنی که هیچ کس دیگری نمی تواند به چت ها و فایل های WhatsApp شما دسترسی داشته باشد. همچنین تا زمانی که انتقال در حال انجام است، پیام‌های جدیدی در دستگاه قدیمی خود دریافت نخواهید کرد.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای

همچنین گوگل می‌گوید که گوشی‌های موجود که به اندروید 12 ارتقا پیدا میکنند، در نهایت از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد.

اندروید 12

اندروید 12 امکان انتقال تمامی اطلاعات ضروری شما از جمله انتقال چت واتساپ را از آیفون به یک گوشی اندرویدی جدید فراهم میکند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کابل وصل کنید و اپلیکیشن اندروید به طور خودکار تاریخچه SMS و iMessage، عکس ها، فیلم ها، مخاطبین، تقویم ها و موارد دیگر را منتقل می کند.

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد | اطلاعات کامل تغییرات

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.