در حال بارگذاری

اپلیکیشن ووکامرس

چرا ساخت اپلیکیشن ووکامرس و ساخت اپلیکیشن وردپرس فکر خوبی است؟

دلایل زیادی برای ساخت اپلیکیشن ووکامرس و ساخت اپلیکیشن وردپرس وجود دارد. به همین دلیل است که اکثر شرکت های بزرگ، به فکر ساخت اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه خود می افتند. وجود گوشی های هوشمند در دستان اکثر مردم، بزرگترین دلیل این مساله است. حال در این مطلب میخواهیم مزایای ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس ووکامرس و وردپرس را بیشتر بررسی نماییم.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس با اپلیکیشن ساز اپتو

بالا بردن ارزش برند

شما با ساخت اپلیکیشن ووکامرس فروشگاه اینترنتی خود، ارزش فروشگاه خود را بیشتر می کنید. این که فروشگاه شما دارای اپلیکیشن خوبی برای تعامل با کاربران باشد، نمایانگر کیفیت برند شما و حرفه ای بودن فروشگاه شماست. همین مساله باعث می شود که کاربران اعتماد بیشتری به شما داشته باشند و با حس بهتری از اپلیکیشن اندروید و آی او اس شما استفاده نمایند.

برای مثال شرکتی مثل دیجیکالا بعد از انتشار اپلیکیشن خود بود که توانست فروش بیشتری را تجربه کند و به شناخت بیشتری برسد. همچنین اپلیکیشن دیوار، در صورتی که اپلیکیشنی نداشت و تنها از طریق وب سایت قابل دسترس بود، نمی توانست به رشد امروزی خود برسد. حال به فروشگاه خود فکر کنید. سایت ووکامرسی شما نیز می تواند مثل تمامی برندهای بزرگ اپلیکیشن اندروید و آی او اس خود را داشته باشد. چه چیزی از این بهتر؟ شما می توانید با کاربران خود ارتباط نزدیک تری داشته باشید یا حتی به وسیله پوش نوتیفیکیشن، کاربران خود را از آخرین تخفیف ها، قیمت ها و محصولات مطلع نمایید. با اپلیکیشن ساز اپتو شما این امکان را به راحتی خواهید داشت. لازم نیست کدنویسی بلد باشید. تنها کافیست اپتو را امتحان نمایید.

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

خرید بیشتر

اپتو می تواند به راحتی اپلیکیشن فروشگاه ووکامرس شما را بسازد. اگر شما سایتی ندارید نیز لازم نیست نگران باشید. با اپلیکیشن ساز اپتو می توانید بدون داشتن هیچ وب سایتی، اپلیکیشن خود را بسازید. فروشگاه ساز اپتو می تواند اپلیکیشن فروشگاهی شما را با توجه به نیازتان و با بهترین کیفیت ممکن بسازد. از طرفی اگر شما سایت ووکامرسی دارید، ساخت اپلیکیشن ووکامرس و ساخت اپلیکیشن وردپرس با اپتو ممکن است. حال فرض کنید که کاربران شما به اپلیکیشنی دسترسی دارند که حرفه ای است و محصولات شما را به فروش گذاشته است.

افزونه ووکامرس اپلیکیشن ساز اپتو

راحتی کار با اپلیکیشن و پرداخت در آن می تواند خیال آنها را از خرید راحت تر نماید. این مساله می تواند باعث خرید بیشتر کاربران در اپلیکیشن شما شود. روند خرید در اپلیکیشن ها از نظر کاربران بسیار امن تر است. از همین رو میل بیشتری به پرداخت پیدا می کنند. اپلیکیشن ساز اپتو به دلیل داخلی بودن، به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و لازم نیست که نگران نمایش و توضیحات محصولات خود باشید. تنها کافیست که تصمیم به داشتن اپلیکیشن خود داشته باشید. همه چیز توسط ما انجام شده و هیچ کدی لازم نیست که بنویسید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.