مبارزه یوتیوب در مقابل مسدودکنندگان تبلیغات

یوتیوب در اکتبر 2023 شروع به سرکوب کاربرانی کرد که ویدیوها را با مسدودکننده‌های تبلیغاتی تماشا می‌کردند

و در صورت استفاده از مسدودکننده تبلیغات، از پخش ویدیو جلوگیری کرد.

یوتیوب پریمیوم، سرویس اشتراک بدون تبلیغات، در چند سالی که منتشر شده به بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک رسیده است،

اما یوتیوب همچنان با نرم‌افزارهای مسدودسازی تبلیغات مبارزه می‌کند تا کاربران خود را به‌ سمت استفاده از اشتراک پریمیوم سوق دهد.

 

مبارزه یوتیوب در مقابل مسدودکنندگان تبلیغات

در بیانیه‌ی رسمی یوتیوب آمده است:

«ما فقط به اپلیکیشن‌هایی اجازه می‌دهیم از API ما استفاده کنند که شرایط خدمات را رعایت کنند. زمانی که اپلیکیشن ناقض شرایط را پیدا کنیم، اقدامات مناسبی برای حفاظت از پلتفرم، تولیدکنندگان محتوا و بینندگان خود انجام خواهیم داد.»

کاربرانی که ویدیوهای یوتیوب را از طریق ادبلاکرها مشاهده می‌کنند، اکنون ممکن است با خطا مواجه شوند، مانند پیام بارگذاری بیش‌ازحد یا پیام‌هایی که می‌گویند: «محتوای مورد نظر در این اپلیکیشن در دسترس نیست.»

 

یوتیوب قابلیت پیدا کردن راحت تر محتوای جدید را اضافه کرد

 

یوتیوب اینگونه توضیح می‌دهد: «شرایط ما به اپلیکیشن‌های متفرقه اجازه نمی‌دهند که تبلیغات را مسدود کنند؛ زیرا این کار از پاداش‌ دادن به خالق محتوا برای جذب بیننده جلوگیری می‌کند. یوتیوب از طریق نمایش آگهی‌ها قادر خواهد بود از یوتیوبرها و میلیاردها نفر در سراسر دنیا برای استفاده از سرویس استریم پشتیبانی کند.»

با افزایش محدودیت‌ها در رابطه‌ با نرم‌افزارهای مسدودساز آگهی در انواع دستگاه‌ها، یوتیوب پیام روشنی را در مورد اشتراک پریمیوم به‌عنوان تنها راه تماشای بدون تبلیغ ارسال می‌کند.

آنچه در این مقاله میخوانید
فروردین 29, 1403
بدون دیدگاه
2 دقیقه زمان مطالعه
۲هزار بازدید
دسته بندی :
تگ ها :
اشتراک گذاری :

دیدگاه کاربران

دیگر کاربران چه میگویند؟

هیچ نظری برای این پست وجود ندارد. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

مقالات بیشتر